Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηπαναγιώτου, Καλλιόπη
dc.contributor.authorΑσλανίδης, Γεώργιος
dc.contributor.otherAslanidis, Georgios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-07-24
dc.date.accessioned2012-07-24T11:40:52Z
dc.date.available2012-07-24T11:40:52Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-07-24
dc.identifier.otherMBA/2012/00068el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/341
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας εργασίας ήταν να διερευνήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την υιοθέτηση του ΙΒ απο τους ελληνες καταναλωτες. Σε αυτό το πλαίσιο η εργασία επικεντρώθηκε σε δυο άξονες: πρώτον εξέτασε την στάση των καταναλωτών απέναντι στο ΙΒ και στη χρήση διαδικτυακών υπηρεσιών και δεύτερον διερεύνησε απο ποιούς παράγοντες επηρεάζεται η πρόθεση εμπιστοσύνης και πρόθεσης χρήσης του ΙΒ. Για το σκοπό αυτό 151 ερωτηματολόγια μοιράστηκαν σε πελάτες τραπεζών που βρίσκονταν στην πόλη της Θεσσαλονίκης. Το ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε είχε σχεδιαστεί απο τους Δημητριάδη και Κυρεζή (2011) και περιέχει 7 ενότητες και 46 ερωτησεις. Η έρευνα πρώτον έδειξε ότι οι κύριοι λογοι που οδηγούν τους κατναλωτές στη χρήση του ΙΒ είναι η χρησιμότητα του και η ευκολία της χρήσης του. Πιο συγκεκριμένα βρέθηκε ότι η χρήση του ΙΒ βοηθάει τους πελάτες των τραπεζών να εκτελούν τις συναλλαγές τους πιο γρήγορα και για αυτό τον λόγο οι περισσότεροι το θεωρούν ως ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο. Επίσης οι καταναλωτές πιστεύουν ότι είναι εύκολο να μάθει κάποιος να χρησιμοποιεί τις υπηρεσίες του ΙΒ καθώς και να αναπτύξει τις δεξιοτητες του σχετικά με τη χρήση του. Όλη αυτή η ευκολά στη χρήση αποδικνύει ότι το ΙΒ είναι ένα καινούργιο και ισχυρό εργαλείο που έχουν οι τράπεζες για να εξυπηρετούν τους πελάτες τους. Εξίσου θετικό είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές επιδικνύουν υψηλό βαθμό εμπιτοσύνης στις υπηρεσίες ΙΒ της τράπεζας τους. Πιο αναλυτικά θεωρούν οτι αυτές είναι αξιόπιστες, χαρακτηρίζονται απο διαφάνεια και ακεραιότητα και οτι αν παρουσιαστεί κάποιο εμπόδιο στις διαδυκτικές τραπεζικές συναλλαγές η τράπεζα τους δεν θα το εκμεταλλευτεί. Ακόμα, η έρευνα έδειξε οτι οι καταναλωτές έχουν υψηλο βαθμό εξοικείωσης με τη χρήση υπηρεσιών μέσω διαδικτύου παρόλο που πιστεύουν ότι πρέπει κανείς να είναι προσεκτικός όταν χρησιμοποιεί οποιαδήποτε τεχνολογική εφαρμογή. Πάρά την επιφυλακτικότητα τους όμως, δεν έχουν πρόβλημα στο να διαχειρίζονται τις χρηματικές τους υποθέσεις με ηλεκτρονικά μέσα.el_GR
dc.format.extent76 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectInternet banking -- Greeceel_GR
dc.subjectInternet Bankingel_GR
dc.titleΠαράγοντες που επιδρούν στην υιοθέτηση του Internet Banking από τους Έλληνες καταναλωτέςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe aim of this study was to investigate the factors which influence the adoption of Internet Banking (IB) by Greek consumers. In this context, the work focused on two areas: first, it examined the attitudes of Greek consumers towards IB usage and web services usage and secondly it investigated the factors which influence trust intentions towards IB and intentions to use the channel. For that purpose, 151 questionnaires were distributed to bank customers who were located in the city of Thessaloniki. The questionnaire which was used in this study was designed by Kyrezi Dimitriadis (2011) and contained 7 sections and 46 Likert questions The results indicated that the main reasons which lead consumers to IB usage are usefulness and ease of use. More specifically, it was found that the use of IB helps customers to perform banking transactions more quickly and for that reason, consumers consider it as a very useful tool. Also, respondents believe that it is easy to know how to use IB services. Therefore it was underlined that IB is a new and powerful tool that banks have in order to serve their customers more effectively. Finally, the research showed that intentions to use and intentions to trust IB services are influenced by a) trusting beliefs in the channel, b) perceived ease of use, c) perceived transaction security -especially regarding personal data- and the d)degree of innovativeness of the consumerel_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record