Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΔεσλή, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΠαπακυριακού, Δέσπω
dc.contributor.otherPapakyriakou, Despo
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-03-06T09:55:23Z
dc.date.available2018-03-06T09:55:23Z
dc.date.copyright2018-03-06
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00072el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3330
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή εξετάζει την σχέση της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας με το Στρατηγικό Μάνατζμεντ και την εφαρμογή της ως μοντέλο στρατηγικής για την επίτευξη επιχειρηματικής αριστείας στις επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Πραγματοποιήθηκε βιβλιογραφική επισκόπηση σε δημοσιεύματα κυρίως επιστημονικά άρθρα και πηγές διαδικτύου και έτσι αναλύεται η θεωρητική προσέγγιση των εννοιών Στρατηγική, Μάνατζμεντ, Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, Διοίκηση Ολικής Ποιότητας , Επιχειρηματική Αριστεία και εξετάζεται η εφαρμογή της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας ως στρατηγική για επίτευξη επιχειρηματικής αριστείας με μελέτη περίπτωσης τον όμιλο ΟΤΕ. Οι πληροφορίες που αφορούν την στρατηγική του ΟΤΕ και τον όμιλο γενικότερα, αντλήθηκαν από εσωτερικές πηγές του οργανισμού. Αποτελεί ιδιαίτερο ενδιαφέρον η περίπτωση του ομίλου ΟΤΕ, καθώς είναι με διαφορά ο μεγαλύτερος επενδυτής στις τηλεπικοινωνίες στην Ελλάδα, στοχεύοντας στην επιχειρηματική αριστεία (να είναι ο ηγέτης των τηλεπικοινωνιών). Μέσα σε ένα αρκετά δύσκολο περιβάλλον, αφού είναι ο πρώτος και μοναδικός οργανισμός στην Ελλάδα ο οποίος από δημόσιος οργανισμός έγινε ιδιωτικός το 2009, από μονοπώλιο, με το άνοιγμα των αγορών μπήκε σε ένα αρκετά δύσκολο περιβάλλον ανταγωνισμού και με ρυθμιστικές πιέσεις από την Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ). Παρά το γεγονός ότι υπάρχει εκτεταμένη βιβλιογραφία για την έννοια της ΔΟΠ, Επιχειρηματικής Αριστείας και της βέλτιστης στρατηγικής που πρέπει να ακολουθήσει µια επιχείρηση, δεν έχει γίνει κάποια αξιόλογη προσπάθεια έως τώρα να εξεταστεί το πλαίσιο της επιλογής της ΔΟΠ ως στρατηγική για την επίτευξη αριστείας, σε μία Ελληνική εταιρία η οποία από μονοπώλιο και από τον δημόσιο τομέα μεταβαίνει σε ιδιωτικοποίηση, μέσα σε περιβάλλον οικονομικής κρίσης της χώρας και σε ένα ιδιαίτερο δύσκολο περιβάλλον ανταγωνισμού. Ο όμιλος ΟΤΕ, μέσα από την πιστή υιοθέτηση της ΔΟΠ ως στρατηγική του έχει πετύχει αρκετές διακρίσεις και πιστοποιήσεις ποιότητας και έχει καταφέρει να διατηρεί την θέση του ως ηγέτης των τηλεπικοινωνιών στην Ελλάδα δίδοντας μεγάλη σημασία στην στρατηγική του. Καίριο ρόλο για την επιτυχή έκβαση του στόχου της επιχειρηματικής αριστείας, διαδραματίζει η εφαρμογή της ΔΟΠ ως στρατηγική σε μία επιχείρηση με σύμμαχους την ηγεσία της και το υπόλοιπο ανθρώπινο δυναμικό της σε όλα τα επίπεδα ιεραρχίας.el_GR
dc.format.extentxiv, 127 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότητας -- Στρατηγικό μάνατζμεντel_GR
dc.subjectTotal quality management -- Strategic managementel_GR
dc.titleΗ επιλογή της διοίκησης ολικής ποιότητας ως στρατηγική για την επίτευξη επιχειρηματικής αριστείαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present thesis examines the relation of Total Quality Management (TQM) with the Strategic Management and its application as model of strategy for the achievement of enterprising distinction of companies in Greece. Was thus realized bibliographic review in publications mainly scientific articles and sources of internet and is analyzed the theoretical approach of significances Strategy, Management, Competitive advantage, Total Quality Management, Enterprising Distinction and is examined the application of Total Quality Management as strategy for achievement of enterprising distinction with case of study the Hellenic Telecommunications Organization (OTE S.A.). The information that concerns the strategy of Hellenic Telecommunications Organization, more generally, was drawn from internal sources of the Organisation. The case of Hellenic Telecommunications Organization constitutes particular interest, while is with difference the biggest investor in the telecommunications in Greece, aiming for enterprising distinction (he is the leader of telecommunications). In an enough difficult environment, after he is the first and the only one Organisation in Greece which from public organism became private in 2009, from monopoly with the opening of markets it entered in an enough difficult environment of competition and with regulating pressures from Hellenic Telecommunications and Post Commission (EETT). Despite the fact that exists extensive bibliography for the significance of TQM, Enterprising Distinction and most optimal strategy that companies should follow, it has not yet become certain appreciable effort until now, to examined the frame of choice of TQM as strategy for the achievement of distinction, in a Greek company which from monopoly and from the public sector moves to private sector, in an environment of economic crisis of the country and in a particular difficult environment of competition. The Hellenic Telecommunications Organization, through the faith adoption of TQM as its strategy has achieved enough discriminations and certifications of quality and it has accomplished it maintains his place as leader of telecommunications in Greece giving massive importance in its strategy. Vital role for the successful result of achieving of enterprising distinction, plays the application of TQM as strategy in a company with allies its leadership and its remain human resources in all levels of hierarchy.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής