Search
Now showing items 1-6 of 6
Συγκριτική μελέτη απόψεων ασθενών και επαγγελματιών υγείας αναφορικά με την ποιότητα ενημέρωσης που τους παρέχεται κατά την διάρκεια της νοσηλείας τους σε διάφορα νοσηλευτικά ιδρύματα της Κύπρου
(2011-08-02)
Σκοπός
Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η διερεύνηση των απόψεων τόσο των ασθενών όσο και των επαγγελματιών υγείας για την ποιότητα ενημέρωσης που γίνεται σε διάφορα νοσηλευτικά τμήματα ιδιωτικών και δημοσίων νοσοκομείων ...
Αντιμετώπιση ασθενών σε εφημερία γενικού νοσοκομείου που εμφανίζουν συμπτώματα ψυχολογικής αιτιολογίας
(2011-07-28)
Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι να διερευνηθεί η ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στο νοσοκομείο Παπανικολάου της Θεσσαλονίκης και ειδικότερα στη διάρκεια εφημεριών της παθολογικής και ...
Η ικανοποίηση των ασθενών απο τα εξωτερικά ιατρεία των δημοσίων νοσοκομείων της Κύπρου
(2011-07-28)
Η ικανοποίηση των χρηστών υπηρεσιών υγείας, αποτελεί θεμελιώδη ζήτημα για την σωστή οργάνωση, διαχείριση και αποτελεσματικότητα των δημόσιων νοσοκομείων. Σκοπός της παρούσας μελέτης είναι, να εκτιμήσει το βαθμό ικανοποίησης ...
Η ικανοποίηση των εσωτερικών ασθενών απο τη φροντίδα υγείας στο γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας
(2011-07-29)
Η ικανοποίηση των ασθενών αποτελεί σήμερα ένα απο τα βασικότερα κλειδιά για την επιτυχία ενός οργανισμού παροχής φροντίδας υγείας αφού ως συστήματα και ως οργανιμοί δεν βασίζονται στην επιστροφή του πελάτη για αύξηση του ...
Εκτίμηση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της συγκριτικής αξιολόγησης της ικανοποίησης ασθενών νοσηλευομένων σε δύο παθολογικά τμήματα δημοσίου Νοσοκομείου Αττικής
(2011-07-29)
Η ικανοποίηση των ασθενών στα πλαίσια ενός συστήματος υγείας αποτελεί τα τελευταία χρόνια, αντικείμενο διερεύνησης και μέτρησης για πολλούς λόγους. Καταρχήν, επιτρέπει την εκτίμηση της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας και ...
Η ικανοποίηση των ασθενών απο τα εξωτερικά ιατρεία καρδιολογίας των μεγάλων δημόσιων νοσοκομείων της Κύπρου
(2011-08-01)
Εισαγωγή
Μια από τις σύγχρονες προκλήσεις που αντιμετωπίζουν τα νοσοκομεία είναι ο έλεγχος της αποτελεσματικότητας και το επίπεδο ικανοποίησης των ασθενών-πελατών.
Για τα δεδομένα της Κύπρου, δεν υπάρχει μέχρι σήμερα ...