Search
Now showing items 1-2 of 2
Ο ρόλος του μάρκετινγκ υπηρεσιών στη διαδικασία διαχείρισης πολιτιστικών οργανισμών. Μελέτη περίπτωσης: Το μουσείο της Ακρόπολης
(2014-07-29)
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι ο τομέας των υπηρεσιών αποτελεί τον πιο γρήγορα αναπτυσσόμενο κλάδο στην παγκόσμια οικονομία. Η ραγδαία ανάπτυξη του τριτογενή τομέα της οικονομίας, που σήμερα κατέχει το μεγαλύτερο ...
Examining social network evolution between different classes of people
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2017-12)
Τα online κοινωνικά μέσα δικτύωσης (online social networks-OSNs) αποτελούν ένα σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας κατά την οποία τα άτομα αλληλεπιδρούν μεταξύ τους, ανταλλάσσουν πληροφορίες, δημιουργούν κοινωνικές σχέσεις ...