Πλοήγηση Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis ανά Θέμα "Queuing management systems -- Call centres"
Αποτελέσματα 1-1 από 1
-
Συστήματα διαχείρισης ουρών αναμονής: Μελέτη περίπτωσης στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας ΘΕΣγάλα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η μελέτη των συστημάτων διαχείρισης ουρών αναμονής που χρησιμοποιούνται σε τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών. Στα πλαίσια της εργασίας γίνεται αρχικά μια ...