Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜαρκόπουλος, Πάνος
dc.contributor.authorΧατζηαναστάση, Ελευθερία
dc.contributor.otherChatzianastasi, Eleftheria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-26T10:39:20Z
dc.date.available2018-02-26T10:39:20Z
dc.date.copyright2018-02-26
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00070el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3294
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή σκοπό έχει να μελετήσει κατά πόσον οι διαφημίσεις και οι εταιρικές σελίδες στο Facebook, μπορούν να βοηθήσουν μια νέα επιχείρηση στην Κύπρο η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών, να γίνει γνωστή στο ευρύ κοινό και να αποκτήσει νέους πελάτες. Σε παγκόσμιο επίπεδο επιχειρήσεις χρησιμοποιούν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για να τις γνωρίσει το ευρύ κοινό και κατ’ επέκταση να διαφημίσουν τις εταιρείες τους. Παρ’ όλα αυτά υπάρχει έλλειψη έρευνας που να αφορά τη συμβολή τους στην προώθηση νέων επιχειρήσεων στην Κύπρο οι οποίες δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσα από την έρευνα παρουσιάζονται βασικές αρχές του Marketing, εργαλεία επικοινωνίας Marketing καθώς και δεδομένα της Κυπριακής Επιχειρηματικότητας. Έπειτα παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Facebook. Ακολούθως αναλύονται το social media marketing και τρόποι με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να αξιοποιήσουν τις δυνατότητες του Facebook και σε τι βαθμό οι δυνατότητες που τους παρέχει το Facebook μπορούν να τις βοηθήσουν. Για την επίτευξη του στόχου της έρευνας καταρτίστηκε ερωτηματολόγιο, το οποίο αποτέλεσε το βασικό μέσο για συλλογή δεδομένων της έρευνας σχετικά με τις στάσεις, τις απόψεις και τις γνώσεις του ερωτώμενου, που αφορούν στο θέμα της έρευνας. Μετά την κατάρτιση του ερωτηματολογίου διενεργήθηκαν προσωπικές συνεντεύξεις με άτομα νέων επιχειρήσεων στην Κύπρο που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών και επέλεξαν να χρησιμοποιήσουν το Facebook ως εργαλείο Marketing. Μέσα από την έρευνα δίνονται απαντήσεις σε βασικά ερευνητικά ερωτήματα. Μπορεί να βοηθήσει το Facebook έτσι ώστε το καταναλωτικό κοινό της Κύπρου να γνωρίσει και να εμπιστευθεί μια νέα επιχείρηση η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών και σε τι βαθμό; Ποιοι παράγοντες καθιστούν επιτυχημένη την προώθηση αυτών των επιχειρήσεων μέσα από το Facebook; Πόσο πιο αποδοτικό είναι σ΄ αυτές τις περιπτώσεις το Marketing μέσα από το Facebook σε σχέση με παραδοσιακά εργαλεία επικοινωνίας Marketing (τηλεοπτική ή ραδιοφωνική διαφήμιση, διαφημιστικά φυλλάδια, εκδηλώσεις, εκπτώσεις κ.ά); Ποια είναι τα πλεονεκτήματα και ποια τα μειονεκτήματα που μπορεί να έχει μια νέα επιχείρηση στην Κύπρο, μέσα από το Facebook marketing; Μέσα από την έρευνα προέκυψαν τα ακόλουθα σημαντικά συμπεράσματα. Στην Κύπρο τις περισσότερες φορές δεν υπάρχει σωστή γνώση και χρήση του Facebook Marketing. Για να είναι επιτυχημένο το Facebook Marketing απαιτείται η σωστή παρατήρηση των στατιστικών στοιχείων που παρέχει το Facebook σχετικά με την απήχηση των αναρτήσεων και την αλληλεπίδραση που υπάρχει στις εταιρικές σελίδες. Επίσης η οργανική απήχηση δεν αρκεί για μία επιτυχημένη εκστρατεία Marketing. Λόγω της πτωτικής της πορείας τα τελευταία χρόνια, απαιτείται και η επί πληρωμή διαφήμιση. Το Facebook Marketing είναι συμπληρωματικό εργαλείο Marketing το οποίο λειτουργεί παράλληλα με παραδοσιακά εργαλεία Marketing. Ακολούθως έχει προκύψει ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις τις περισσότερες φορές δεν έχουν συγκεκριμένη στρατηγική Marketing. Τέλος το γεγονός ότι η Κύπρος είναι ένα κράτος με πληθυσμό πέριξ του 1 εκατομμυρίου δεν ευνοεί την σωστή ανάπτυξη του Facebook Marketing για μικρομεσαίες επιχειρήσεις που σκοπό έχει την περαιτέρω διεύρυνση των υποψηφίων πελατών. Αντίθετα συχνά επιλέγουν να προσκαλούν στις εταιρικές τους σελίδες άτομα του οικογενειακού και φιλικού τους κύκλου. Η παρούσα διατριβή απαντά στα ανωτέρω ερωτήματα και καταλήγει στα ανωτέρω και άλλα σημαντικά συμπεράσματα.el_GR
dc.format.extentx, 134 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.titleΗ συμβολή του μέσου κοινωνικής δικτύωσης Facebook στην προώθηση νέων επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο χώρο των πωλήσεων προϊόντων και υπηρεσιών στην Κύπροel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of the research was to identify whether Facebook pages and advertisements can help a new business in Cyprus, which sells products and services, to become known and gain new customers. Businesses internationally use social media to become known and advertise their companies. However, there is a significant research gap regarding their role in the promotion of new businesses, which sell products and services, in the Cypriot market. Part of this project is to present the rationale of Marketing, Marketing communication tools as well as providing important information regarding Cypriot Business Marketing. It also presents the basic features of Facebook and analyses social media marketing and ways in which businesses can use Facebook as well as the extent to which the features provided by Facebook can help their promotion. A questionnaire was developed for the purposes of the research as the main tool for data collection regarding the stance, opinions, and knowledge of the participants about the research topic. The researcher conducted personal interviews with individuals in new businesses, which sell products and services, in the Cypriot market. The research provides answers to significant research questions. Can Facebook assist a new business, which sells products and services, in the Cypriot market become known and trusted by the public? Which factors lead to successful promotion of these businesses through Facebook? To what extent can Facebook Marketing be more productive in relation to traditional marketing tools, such as television or radio advertisement, flyers and brochures, events, sales etc? What are the advantages and disadvantages of Facebook Marketing for a new business in Cyprus? The research provides important insights into the use of Facebook Marketing in Cyprus as follows: In most of the cases there is a lack of knowledge and accordingly of proper use of Facebook Marketing in Cyprus. In order to have a successful Facebook Marketing, it is necessary to observe the statistics of Facebook regarding the reach of posts and the interaction of members in a page. In addition, organic reach is not enough for a successful Marketing campaign. Because of its recent decline, it creates the need for paid advertisement. Ultimately, Facebook Marketing acts as an additional Marketing tool to other traditional Marketing tools. It became obvious that medium-size businesses in most cases lack a clear Marketing strategy. Finally, since Cyprus is a country with around 1 million population, this does not favour the proper development of Facebook Marketing for medium-size businesses in order to increase the number of their potential customers. Businesses instead choose to invite to their pages family and friends. This thesis answers the above research questions and provides important insights into the use of Social Media Marketing in Cyprus.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής