Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ανάλυση βιωσιμότητας του κλάδου των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας της Κύπρου

    Thumbnail
    View/Open
    ΤΡΑ-ΧΡΗ-2018-00320.pdf (612.2Kb)
    Date
    2018-01
    Author
    Σεϊτανίδης, Ιωάννης
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Βασική επιδίωξη της μεταπτυχιακής διατριβής είναι να διερευνήσει τη βιωσιμότητα του κλάδου των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας (ΜΜΕ) της Κύπρου. Ο χώρος των ΜΜΕ βρίσκεται διεθνώς υπό πίεση εξαιτίας της τεχνολογικής αλλαγής, με τα παραδοσιακά μέσα μαζικής επικοινωνίας να προσπαθούν να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον. Η Κύπρος δεν αποτελεί εξαίρεση, ενώ ο εγχώριος κλάδος δοκιμάστηκε και από την τραπεζική κρίση του 2013 και την έντονη ύφεση που ακολούθησε. Το θέμα προσεγγίζεται από τρεις πλευρές. Καταρχήν γίνεται μια αποτύπωση της κατάστασης διεθνώς, όπως αυτή προκύπτει από τη σχετική βιβλιογραφία, περιγράφοντας το κύριο πρόβλημα του κλάδου, που είναι η διατάραξη του μοντέλου παραγωγής εσόδων. Στο ίδιο πλαίσιο γίνεται μια επιπλέον ανάλυση της σημασίας της διαφήμισης για τα media και πως η τεχνολογία έχει αλλάξει την κατανομή της. Η θεωρητική προσέγγιση ολοκληρώνεται με την καταγραφή της στάσης των διαφημιζόμενων στην Κύπρο, οι οποίοι αναζητούν μέσα και εργαλεία προβολής πέραν των παραδοσιακών μέσων μαζικής επικοινωνίας. Η εμπειρική προσέγγιση γίνεται μέσα από δύο εργαλεία. Πρώτον, με την εξέταση της ελαστικότητας της διαφημιστικής δαπάνης, προκειμένου να διερευνηθεί η συμπεριφορά της διαφήμισης κατά τη διάρκεια της ύφεσης και μετά από αυτή. Η συμπεριφορά της διαφήμισης είναι καθοριστική για τη βιωσιμότητα των επιχειρήσεων του κλάδου. Η αξιολόγηση συμπληρώνεται από μια ανάλυση αριθμοδεικτών, για την τριετία 2012-2014, η οποία δίνει μια ξεκάθαρη εικόνα των σοβαρών προκλήσεων του κλάδου. Ο κλάδος έχει αρνητικές επιδόσεις και η μετακίνηση της διαφήμισης από τον τύπο προς τα άλλα παραδοσιακά μέσα και το διαδίκτυο, υποδεικνύει την ανάγκη λήψης μέτρων για τη διάσωση των παραδοσιακών επιχειρήσεων media της Κύπρου.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3286
    Collections
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013