Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΒέλλη, Αθανασία
dc.contributor.otherVelli, Athanasia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2018-02-23T10:42:00Z
dc.date.available2018-02-23T10:42:00Z
dc.date.copyright2018-02-23
dc.date.issued2018-01
dc.identifier.otherΔΤΠ/2018/00054el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3285
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελεί μια διοικητική φιλοσοφία που βασίζεται στις ανθρώπινες δυνατότητες, στη ομαδική εργασία, στη συγκέντρωση δεδομένων και στη στατιστική ανάλυση, στο μακροπρόθεσμο προγραμματισμό και στη συνεχή βελτίωση των διαδικασιών. Πιστεύει στη σπουδαιότητα που έχει ο παράγων άνθρωπος, απαιτεί την προσπάθεια και τη συμμετοχή όλων των ατόμων, την αποδοχή κοινού οράματος και σκοπών και τη χρησιμοποίηση ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων τα οποία προσδιορίζουν το πόσο καλά ένα σύστημα ικανοποιεί τις ανάγκες και τις προσδοκίες όλων των ενδιαφερόμενων μελών μέσα και έξω από έναν οργανισμό. Σε ένα ανταγωνιστικό περιβάλλον η επιβίωση και η ευημερία των επιχειρήσεων είναι συνάρτηση μιας σειράς παραγόντων με κυριότερο αυτών την ποιότητα. Η ανάγκη για διασφάλιση της ποιότητας οδήγησε στη δημιουργία των προτύπων. Η πιστοποίηση παρέχει αντικειμενικές και ανεξάρτητες αποδείξεις σε οποιονδήποτε πελάτη για την αποτελεσματικότητα των επιχειρήσεων και την ποιότητα των αγαθών και υπηρεσιών. Στον χώρο της Υγείας η απαίτηση για ακριβή εργαστηριακά αποτελέσματα είναι αναγκαία μιας και κάθε εργαστηριακός προσδιορισμός εμπεριέχει τον κίνδυνο ενός τυχαίου ή συστηματικού σφάλματος. Τα αξιόπιστα αποτελέσματα στο συντομότερο δυνατόν χρονικό διάστημα, αποτελούν άριστο εργαλείο στα χέρια του κλινικού ιατρού για την έγκυρη και έγκαιρη διάγνωση που είναι κομβικής σημασίας για την εφαρμογή της πιο αποτελεσματικής θεραπείας. Η εφαρμογή ενός προτύπου ποιότητας όπως το ISO 15189 βοηθάει τα εργαστήρια να αποδείξουν την τεχνική τους ικανότητα και να αναβαθμίσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες τους. Η πιστοποίηση των κλινικών διαγνωστικών κέντρων σύμφωνα με το Ν4025/2011 άρθρο 34 καθίσταται και νομική απαίτηση. Μέσα από αυτήν την έρευνα, που διεξήχθη με την βοήθεια ερωτηματολογίων σε ένα δείγμα κλινικών διαγνωστικών εργαστηρίων, έγινε μία αποτίμηση για τα σημαντικότερα οφέλη που προκύπτουν από την εφαρμογή του προτύπου, όπως η επίτευξη σταθερού επιπέδου υπηρεσιών λόγω τυποποίησης των λειτουργικών διαδικασιών, η μείωση του κόστους των αστοχιών, η επαύξηση της εμπιστοσύνης των εξεταζόμενων καθώς και η ευαισθητοποίηση του ανθρώπινου δυναμικού σε θέματα που αφορούν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών και τελικά την ικανοποίηση των αναγκών των εξεταζόμενων.el_GR
dc.format.extentvii, 66 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.publisherΑνοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρουel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση ολικής ποιότηταςel_GR
dc.subjectTotal quality managementel_GR
dc.titleΔιασφάλιση ποιότητας ιδιωτικών κλινικών διαγνωστικών εργαστηρίων εφαρμογή προτύπου ISO 15189el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTotal Quality Management constitutes an administrative philosophy based on human potentials, teamwork, data collection and statistical analysis, on the long-term planning and on the continuous improvement of processes. It believes in the importance of the human factor, requires the effort and participation of all individuals, the acceptance of common vision and goals and the use of qualitative and quantitative data which determine how well a system satisfies the needs and expectations of all interested members inside and outside an organization. In a competitive environment the survival and the prosperity of enterprises is a function of a number of factors that are of the highest quality. The need for quality assurance has led to the creation of standards. The certification provides objective and independent evidences in any customer for the effectiveness of enterprises and the quality of goods and services. In the field of Health, the requirement for accurate laboratory results is necessary because any laboratory determination involves the risk of a random or systematic error. Reliable results in the shortest possible time are an excellent tool in the hands of a clinician doctor for a valid and timely diagnosis that is crucial to the most effective treatment. The application of a quality standard such as ISO 15189 helps laboratories demonstrate their technical capability and upgrade their services. The certification of Clinical Diagnostic Centres in accordance with N4025 / 2011 Article 34 becomes a legal requirement. Through this survey, which was conducted with the help of questionnaires in a sample of clinical diagnostic laboratories, an assessment has been made of the most important benefits resulting from the implementation of the standard, such as the achievement of a constant level of services due to standardization of the operating procedures, the reduction of the cost of the failures, the increase of the confidence of the people concerned and the raising of the human resources on issues related to the quality of the services provided and last but not least the satisfaction of the needs of the people concerned.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record