dc.contributor.advisor | Γραμματάς, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Φούρναρη, Αγγελίνα | |
dc.contributor.other | Fournari, Aggelina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-22 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-25T08:46:56Z | |
dc.date.available | 2017-09-25T08:46:56Z | |
dc.date.copyright | 2017-06 | |
dc.date.issued | 2017-09-25 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2017/00101 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3189 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα έρευνα αναφέρεται στη χρήση του θεατρικού παιχνιδιού ως εκπαιδευτικό εργαλείο που βοηθά τα παιδιά με ελαφρά νοητική αναπηρία να αναπτύξουν βασικές δεξιότητες επικοινωνίας, να κοινωνικοποιηθούν, να αποκτήσουν μια ιδιαίτερη σχέση με το σώμα τους και να εκφράσουν βασικές ανάγκες και συναισθήματα.
Μέσα από την επισκόπηση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίας καταγράφονται ευρήματα τα οποία συνηγορούν υπέρ της παιδευτικής και θεραπευτικής επίδρασης του θεατρικού παιχνιδιού στις διάφορες μορφές και εκφάνσεις του. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 53 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el_GR |
dc.subject | Drama play | el_GR |
dc.subject | Νοητική αναπηρία | el_GR |
dc.subject | Mental retardation | el_GR |
dc.subject | Δραματοθεραπεία | el_GR |
dc.subject | Drama therapy | el_GR |
dc.title | Το θέατρο και η συμβολή του στη συναισθηματική και κοινωνική ανάπτυξη των παιδιών με ελαφρά νοητική αναπηρία | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The present research is refered to the use of drama play as a training tool that helps children with a light mental retardation to develop basic communication skills, to socialize, to acquire a special relationship with their bodies and to express basic needs and feelings.
Through the review of the international and Greek bibliography, findings are found which advocate the educative and therapeutical effect of drama play on its various forms and expressions. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |