Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠελαγίδης, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΣωκράτους, Χαράλαμπος
dc.contributor.otherSokratous, Charalambos
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-07-10
dc.date.accessioned2012-07-10T10:22:13Z
dc.date.available2012-07-10T10:22:13Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-07-10
dc.identifier.otherΤΡΑ-ΧΡΗ/2012/00089el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/317
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΒρισκόμαστε σε μια εποχή όπου τα κίνητρα και η ικανοποίηση των εργαζομένων καθορίζουν την επιτυχία της κάθε επιχείρησης. Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση του οργανισμού ενδυναμώνει την συνολική παραγωγικότητα και ποιότητα. Η παγκόσμια χρηματοπιστωτική κρίση που προήλθε από το τραπεζικό σύστημα, ταλαιπωρεί ακόμα και τις εταιρείες κολοσσούς οδηγώντας τις έτσι σε περικοπές και σε μείωση θέσεων εργασίας. Οι εργαζόμενοι βλέπουν τις εργασίες τους να χάνονται, τους μισθούς τους να μειώνονται και να μην αναγνωρίζονται οι προσπάθειες τους. Είναι ικανοποιημένοι οι εργαζόμενοι από την εργασία τους σήμερα; Προσμένουν καλύτερες μέρες; Υπάρχουν ακόμη κίνητρα ή θυσιάζονται στο βωμό των περικοπών; Σε αυτό το χαώδης σκηνικό, μελετάμε μια ιδιωτική τράπεζα στην Κύπρο και τον τρόπο που συμπεριφέρεται απέναντι στο εργατικό δυναμικό της. Η τράπεζα Κύπρου θεωρείται ο ηγετικός τραπεζικός οργανισμός στην Κύπρο και είναι η μεγαλύτερη ιδιωτική εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κυπριακό χώρο όσον αφορά τον αριθμό των εργαζομένων της. Ο λόγος που επιλέχθηκε αυτή η τράπεζα είναι για να μελετήσουμε τη στάση του οργανισμού απέναντι στο προσωπικό εν μέσω τεράστιων ζημιών που προκλήθηκαν από την πρόσφατη απομείωση των ελληνικών ομολόγων. Σε αυτή την εταιρεία εξετάζονται τα κίνητρα που προσφέρει η συγκεκριμένη τράπεζα καθώς επίσης και η ικανοποίηση των εργαζομένων της μέσω των αξιολογήσεων, προαγωγών, μισθοδοσίας, μεταθέσεων και μπόνους. Οι 5 αυτοί παράγοντες είναι καθοριστικής σημασίας για την εργασιακή ικανοποίηση και είναι μέτρο μέτρησης του βαθμού ικανοποίησης καθώς επίσης και της παραγωγικότητας των υπαλλήλων. Γίνεται αναφορά στις σημαντικότερες, κατά την άποψη μου, θεωρίες που έχουν γραφτεί για τα κίνητρα και αναλύεται η θέση της τράπεζας και η στάση της προς το προσωπικό. Με βάση τις θέσεις της τράπεζας, την προσωπική μου εμπειρία στο χώρο, τις απόψεις των συναδέλφων και της συνέντευξης της διευθύντριας προσωπικού καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι η τράπεζα σαν εργοδότης στον ιδιωτικό τομέα προσφέρει το ελκυστικότερο πακέτο στον εργαζόμενο και πάνω από όλα τη σταθερότητα εργασίας που στερείται ο υπόλοιπος κλάδος. Με τα σημερινά δεδομένα το προσωπικό της συγκεκριμένης τράπεζας δεν θα ήθελε να δουλεύει σε κανένα άλλο εργοδότη εκτός από την Τράπεζα Κύπρου.el_GR
dc.format.extent62 σ. πιν. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένων -- Τράπεζα Κύπρουel_GR
dc.subjectEmployees satisfaction -- Bank of Cyprus
dc.titleΕκτίμηση των κινήτρων και της ικανοποίησης των υπαλλήλων της Τράπεζας Κύπρου Δημόσια εταιρεία ΛΤΔ στην Κύπρο μέσω των αξιολογήσεων, προαγωγών, μεταθέσεων, μισθοδοσίας και μπόνουςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractMotivation and job satisfaction play a vital role in the organization’s success. The way the organization and managers in general behave, affect the productivity and quality of employees. The economic crisis we face today, came through the banking system and spread all over the world. Employees lose their jobs, there is a decrease in the salary taken and they feel unprotected. In an effort to reduce costs, huge companies fire workers and try to minimize expenses and costs. In this project, we study a private bank in Cyprus and examine the motivation and job satisfaction. Founded in 1899, the Bank of Cyprus Group is the leading Cypriot banking and financial services group. It is the biggest private company regarding the number of employees. The reason we choose the specific company is to see how they manage to manipulate the damages caused by the Greek government bonds and the way they treat personnel before and after crisis. We examine how the bank motivates employees and the level of job satisfaction through the process of evaluation, promotion, payments (salaries), transfers and bonus. The purpose of this research project was, through the existing literature and research, to assess the employees’ motivation and job satisfaction in Bank of Cyprus. According to the bank positions, my personal experience in the field, my colleagues’ thoughts and opinions as well as the interview with the manager of human resource in limassol Mrs. Gregoriou, we come to the following conclusion: The employer Bank of Cyprus offers personnel not only the most attractive package which includes today’s most important element and that is job stability, but also confidence and protection against crisis. Existing employees want to work only in Bank of Cyprus and nowhere else. Bank do not offer them only a typical salary; it offers them quality and support and the idea that they are working in the best company in Cyprus.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής