Show simple item record

dc.contributor.advisorΠιερίδου, Μύρια
dc.contributor.authorΤζέλλα, Παναγιώτα
dc.contributor.otherTzella, Panagiota
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-21
dc.date.accessioned2017-09-21T10:52:41Z
dc.date.available2017-09-21T10:52:41Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-09-21
dc.identifier.otherΕΠΑ/2017/00050el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3172
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το ρόλο των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων (εικαστικά, μουσική, θέατρο) στο γενικό δημοτικό σχολείο και το ρόλο των γονέων παιδιών με αναπηρία ως προς την ανάπτυξη και εφαρμογή τους σύμφωνα με τις αρχές της ενιαίας εκπαίδευσης που διασφαλίζουν ίσες μαθησιακές ευκαιρίες και παρέχουν σεβασμό στις ποικίλες εκπαιδευτικές ανάγκες που προκύπτουν από τη μαθητική ετερότητα μέσα σε ένα σχολείο που θα στοχεύει στην παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης σε όλους τους μαθητές χωρίς στιγματισμούς. Η μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει να παρουσιάσει τις υφιστάμενες καλλιτεχνικές δραστηριότητες στο δημοτικό σχολείο για τα παιδιά με αναπηρία και τις απόψεις των γονέων τους σε αυτό το θέμα. Αποσκοπεί στο να βρει αν υπάρχει επικοινωνία μεταξύ οικογένειας παιδιών με αναπηρία και εκπαιδευτικών σχετικά με την ανάπτυξη και εφαρμογή καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων και τι είδους επικοινωνία είναι αυτή. Για την πραγματοποίηση της παρούσας έρευνας επιλέχθηκε η ποσοτική μέθοδος με τη χρήση ερωτηματολογίου, και τα δεδομένα αναλύθηκαν μέσω του στατιστικού προγράμματος SPSS. Από την ανάλυση διαφαίνεται ότι οι γονείς γνωρίζουν ότι τα εικαστικά, η μουσική και το θέατρο διδάσκονται στο σχολείο και συμβάλλουν στη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών με αναπηρία. Επίσης, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι αν και υφίσταται μικρή επικοινωνία μεταξύ οικογένειας και σχολείου, με τις κυριότερες μορφές επικοινωνίας να είναι οι συναντήσεις γονέων και η τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία, οι γονείς θεωρούν θετική τη συμβολή όλων των ειδών επικοινωνίας στην ενίσχυση της επικοινωνίας με στόχο την ανάπτυξη καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων. Ωστόσο, φαίνεται να διακατέχονται από θετικότερες απόψεις για τη συμβολή των καλλιτεχνικών δραστηριοτήτων στη γνωστική, κοινωνική και συναισθηματική ανάπτυξη των μαθητών, όταν επικοινωνούν συχνότερα με τον εκπαιδευτικό μέσω τηλεφώνου και συναντήσεων γονέων.el_GR
dc.format.extentix, 206 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγική -- Εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectTheatre educationel_GR
dc.titleΚαλλιτεχνικές δραστηριότητες (εικαστικά, μουσική, θέατρο) στο δημοτικό σχολείο: Παιδιά με αναπηρία και ο ρόλος των γονέων στην ανάπτυξη αυτών των δραστηριοτήτωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis postgraduate dissertation relates to the role of artistic activities (visual arts, music, theater) in general elementary school and the role of parents of children with disabilities in their development and implementation according to the principles of inclusive education ensuring equal learning opportunities and provide respect for the varied educational needs arising from student diversity within a school that aims to provide quality education to all students without stigmatization. The postgraduate dissertation aims to present the existing artistic activities in elementary school for children with disabilities and the views of their parents on this topic. It aims to find out if there is communication between the family of disabled children and teachers about the development and implementation of artistic activities and what kind of communication is this. The quantitative method was chosen using a questionnaire. Data were analyzed through the SPSS statistical program. The analysis showed that parents are informed about the teaching of visual arts, music and theater at school and they are aware of their contribution to the cognitive, social and emotional development of students with disabilities. Also, the results showed that although there is little communication between family and school, with the most important kinds of communication being parenting meetings and phone and written communication, parents consider positive the contribution of all types of communication to the enhancement of communication aimed at development of artistic activities. However, they appear to be more positive about the contribution of artistic activities to the cognitive, social and emotional development of students when they communicate more frequently with the teacher through telephone and parenting meetings.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record