dc.contributor.advisor | Παπαϊωάννου, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Ζέγκος, Δημήτριος Μάριος | |
dc.contributor.other | Zegkos, Demetrios Marios | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-13 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-13T09:50:53Z | |
dc.date.available | 2017-09-13T09:50:53Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-09-13 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2017/00022 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3131 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η τεχνολογική επανάσταση, την οποία βιώνουμε στις μέρες μας, έχει αποτελέσει καταλυτικό παράγοντα διαμόρφωσης της σύγχρονης καθημερινότητας, παρέχοντας εργαλεία «διευκόλυνσης» σε όλες τις όψης των ανθρώπινων δραστηριοτήτων. Ιδιαίτερα κατά την τελευταία δεκαετία του 20ού αιώνα με την «είσοδο» του διαδικτύου και την ευρεία διάδοση των ευρυζωνικών δικτύων συντελέστηκε η δημιουργία ενός παράλληλου κόσμου, «ψηφιακού» αυτή τη φορά, ο οποίος επιτρέπει αφενός στο σύνολο του πληθυσμού να έχει πρόσβαση σε κάθε είδους πληροφόρηση, αφετέρου παρέχει ισότιμη παρουσία, ανεξάρτητα από περιορισμούς του «φυσικού» κόσμου.
Οι μουσειακοί οργανισμοί, αναγνωρίζοντας τις δυνατότητες και τις διευκολύνσεις, τις οποίες παρεχεί η τεχνολογία, καθώς επιτρέπουν τη χρήση πολυμεσικών ερεθισμάτων, συμβάλλοντας καταλυτικά στη διαμόρφωση μιας περισσότερο «διαδραστικής» μουσειακής εμπειρίας, προέβησαν στην αναπτυξη δράσεων, αποσκοπώντας αφενός να διευκολυνθεί η διάδοση της γνώσης και αφετέρου να επαναπροσδιοριστεί η σχέση τους με τα μέλη της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιούνται,. Στο πλαίσιο αυτό, οι μουσειακοί οργανισμοί προβαίνουν στο σχεδιασμό και στην ανάπτυξη ειδικών εφαρμογών για φορητές συσκευές, οι οποίες αποσκοπούν στην παροχή μιας πιο ολοκληρωμένης μουσειακή εμπειρίας για τους επισκέπτες, διευρύνοντας τις παρεχόμενες υπηρεσίες των μουσειακών οργανισμών. Με γνώμονα τα ανωτέρω, κρίνεται σκόπιμη η ενδελεχής μελέτη του εν λόγω φαινομένου, αποσκοπώντας στην αποτύπωση των επιπτώσεων της χρήσης εφαρμογών για φορητές συσκευές στη μουσειακή εμπειρία των επισκεπτών (θετικές και αρνητικές). | el_GR |
dc.format.extent | viii, 56 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Μουσειολογία | el_GR |
dc.subject | Museology | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακή τεχνολογία -- Μουσεία | el_GR |
dc.subject | Digital technology -- Museums | el_GR |
dc.title | Μουσείο και εφαρμογές για φορητές συσκευές: Πραγματικότητα και προοπτικές | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | In our days, the technological revolution is a catalyst factor in shaping everyday life by providing "facilitating" tools on all aspects of human activities. Particularly, the last decade of the 20th century is considered as a stepping stone in that procedure due to the creation of "digital" world, which enable the entire human population not only to have access to all kinds of information, but also to have an equal presence in that, regardless of the limitations of the real world.
Museum organizations, recognizing the potentials provided by technology, as it allows the use of multimedia stimuli, contributing catalytically to the formation of a more "interactive" museum experience, have designed and developed projects to facilitate the diffusion of knowledge in a way to redefine their relationship with the members of the society. In this context, museum organizations design and develop mobile applications which aim to provide a more comprehensive museum experience for visitors, expanding the services provided by museums. In view of the above, it is advisable to study this phenomenon thoroughly, aiming at mapping the impact of the use of mobile applications on visitor's museum experience (positive and negative). | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |