Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΣτούρνα, Αθηνά
dc.contributor.authorΦωτίου, Φώτιος
dc.contributor.otherPhotiou, Photios
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-13
dc.date.accessioned2017-09-13T09:49:55Z
dc.date.available2017-09-13T09:49:55Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-09-13
dc.identifier.otherΘΣΠ/2017/00087el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3128
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣτόχος της παρούσας διατριβής είναι να αναδειχθεί το κυπριακό πολιτικό θέατρο, το οποίο αφορά στα γεγονότα του 1974, και η συχνότητα ανεβάσματος τέτοιων έργων τόσο στο Κρατικό όσο και στα ελεύθερα θέατρα της Κύπρου. Επιπλέον τίθενται ερωτήματα για την λειτουργία ενός Κρατικού/Εθνικού Θεάτρου και συγκεκριμένα του Θεατρικού Οργανισμού Κύπρου. Μέσα από εκτενή έρευνα έγινε μια χαρτογράφηση των κυπριακών θεατρικών έργων που ανέβηκαν από όλα τα θέατρα των ελληνοκυπρίων, ενώ για το τουρκοκυπριακό θέατρο η έρευνα περιορίστηκε στο Δημοτικό Θέατρο Λευκωσίας. Μέσα από αυτήν την έρευνα διαφάνηκε πως σε αντίθεση με το ελληνοκυπριακό θέατρο, το οποίο ασχολήθηκε με τα γεγονότα του 1974 και έφτασε σε σημείο κορεσμού, το τουρκοκυπριακό θέατρο ξεκίνησε πρόσφατα να καταπιάνεται με αυτά τα θέματα. Αν και η συνεργασία Ελληνοκυπρίων και Τουρκοκυπρίων ευνοήθηκε με την διάνοιξη των οδοφραγμάτων το 2003, μόνο το Σατιρικό Θέατρο συνεργάζεται με Τουρκοκύπριους καλλιτέχνες, μέσα από φιλοξενίες παραστάσεων όμως διατηρείται μια επαφή μεταξύ των δυο κοινοτήτων. Η παρούσα διατριβή αποτελεί αφορμή για περαιτέρω σκέψη για τον ρόλο ενός Κρατικού/Εθνικού Θεάτρου αλλά και του θεάτρου στο σύνολό του.el_GR
dc.format.extentvi, 65 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚυπριακό πολιτικό θέατροel_GR
dc.subjectCypriot political theatreel_GR
dc.titleΚυπριακή θεατρική συγγραφή και παραγωγή: Η ελληνοκυπριακή και τουρκοκυπριακή αντιμετώπιση μετά το 1974el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe goal of this M.A. dissertation is to highlight the Cypriot political theatre, which relates to the events of 1974, and how often these plays are produced both in the State Theatre and other independent theatres. Questions are asked as well around the operation of a State/National Theatre and specifically of Cyprus Theatre Organisation. Through extensive research, a mapping of the Cypriot theatrical plays was created for all Greek-Cypriot theatres, while for the Turkish-Cypriot theatre the research was limited to the Municipal Theatre of Nicosia. Through this research it was revealed that unlike the Greek-Cypriot theatre, which dealt widely with the events of 1974 and reached the point of saturation, Turkish-Cypriot theatre has only recently begun to address these issues. Even though the cooperation of Greek-Cypriots and Turkish-Cypriots flourished after the opening of the check points, only Satiriko Theatre cooperates with Turkish-Cypriots artist, but through hosting performances there is a general contact between the two communities. This M.A. dissertation is an opportunity for further reflection of the role of a State/National Theatre and theatre as a whole.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής