dc.contributor.advisor | Κατσαρίδου, Μάρθα | |
dc.contributor.author | Σύκα, Γεωργία | |
dc.contributor.other | Syka, Georgia | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-12 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-12T10:59:31Z | |
dc.date.available | 2017-09-12T10:59:31Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-09-12 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2017/00097 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3112 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της θεατροπαιδαγωγικής σε συνάρτηση με τη διαπολιτισμικότητα, με στόχο τη διερεύνηση της ετερότητας εντός της ομάδας. Η μελέτη αυτή πραγματοποιείται, βιβλιογραφικά, όπου σε θεωρητικό επίπεδο επιχειρείται η σύνδεση της θεωρίας της θεατροπαιδαγωγικής με τη θεωρία μιας διευρυμένης διαπολιτισμικής προσέγγισης, που λαμβάνει υπόψιν τόσο την αξία της ετερότητας, όσο και την αξία της ομάδας, για τη δόμηση ταυτοτήτων, εντός κοινωνικοοικονομικής πραγματικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η θεατροπαιδαγωγική περιλαμβάνει πρακτικές και τεχνικές κυρίως από το Θέατρο του Καταπιεσμένου του Augusto Boal, αλλά και κάποιες τεχνικές από το Εκπαιδευτικό Δράμα. Επίσης, η παρούσα μελέτη περιλαμβάνει το σχεδιασμό μιας διδακτικής πρότασης, που συμπυκνώνει τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, αξιοποιώντας υλικό μύθων, για την εμπλοκή των μαθητών-τριών σε δραστηριότητες που τους αφορούν. Στόχος της συγκεκριμένης πρότασης, καθίσταται η επαφή με το διαφορετικό μέσω ομαδικών δράσεων, όπως και η επικαιροποιημένη σύνδεση της θεωρίας με την καθημερινότητα των παιδιών, για την ανάδειξη μιας πιθανότητας για αλλαγή. | el_GR |
dc.format.extent | 84 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική -- Διαπολιτισμικότητα | el_GR |
dc.subject | Theatre education -- Interculturalism | el_GR |
dc.title | Η συνάντηση της θεατροπαιδαγωγικής με την διαπολιτισμικότητα: Αξιοποίηση θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών για την προσέγγιση του άλλου μέσα από την ομάδα | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The subject of this master thesis is the study of Theatre/Drama in Education, in relation to Interculturalism, aiming to investigate diversity into a students’ group. Basically, this master thesis is structured upon theoretical research about drama and diversity with the focus on individuals and how identity is structured inside a community, where economic and social powers function and orient human actions. In this way, this research includes techniques from Theatre of the Opressed of Augusto Boal, and some techniques of Drama. Also, this master thesis includes an educational proposal, with the purpose to associate theory with practice. This proposal, is based upon material from fable, related to students’ interests, in order to create the opportunity for dealing with different aspects of diversity. Also, there is the purpose to make connections with everyday problems and with the students’ reality, giving the possibility of change | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |