Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Η συνάντηση της θεατροπαιδαγωγικής με την διαπολιτισμικότητα: Αξιοποίηση θεατροπαιδαγωγικών πρακτικών για την προσέγγιση του άλλου μέσα από την ομάδα

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΘΣΠ-2017-00097.pdf (593.4Kb)
    Ημερομηνία
    2017-09-12
    Συγγραφέας
    Σύκα, Γεωργία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη της θεατροπαιδαγωγικής σε συνάρτηση με τη διαπολιτισμικότητα, με στόχο τη διερεύνηση της ετερότητας εντός της ομάδας. Η μελέτη αυτή πραγματοποιείται, βιβλιογραφικά, όπου σε θεωρητικό επίπεδο επιχειρείται η σύνδεση της θεωρίας της θεατροπαιδαγωγικής με τη θεωρία μιας διευρυμένης διαπολιτισμικής προσέγγισης, που λαμβάνει υπόψιν τόσο την αξία της ετερότητας, όσο και την αξία της ομάδας, για τη δόμηση ταυτοτήτων, εντός κοινωνικοοικονομικής πραγματικότητας. Σε αυτό το πλαίσιο, η θεατροπαιδαγωγική περιλαμβάνει πρακτικές και τεχνικές κυρίως από το Θέατρο του Καταπιεσμένου του Augusto Boal, αλλά και κάποιες τεχνικές από το Εκπαιδευτικό Δράμα. Επίσης, η παρούσα μελέτη περιλαμβάνει το σχεδιασμό μιας διδακτικής πρότασης, που συμπυκνώνει τη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη, αξιοποιώντας υλικό μύθων, για την εμπλοκή των μαθητών-τριών σε δραστηριότητες που τους αφορούν. Στόχος της συγκεκριμένης πρότασης, καθίσταται η επαφή με το διαφορετικό μέσω ομαδικών δράσεων, όπως και η επικαιροποιημένη σύνδεση της θεωρίας με την καθημερινότητα των παιδιών, για την ανάδειξη μιας πιθανότητας για αλλαγή.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/3112
    Συλλογές
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013