dc.contributor.advisor | Ζέκας, Χριστόδουλος | |
dc.contributor.author | Σταθά, Ζωή | |
dc.contributor.other | Statha, Zoe | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-09-11 | |
dc.date.accessioned | 2017-09-11T10:28:34Z | |
dc.date.available | 2017-09-11T10:28:34Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-09-11 | |
dc.identifier.other | ΕΓΛ/2017/00061 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/3098 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί η αξιολόγηση της διδακτικής μεθοδολογίας του σχολικού εγχειριδίου «Αρχαία Ελληνική Γλώσσα» της Β΄ Γυμνασίου στην Ελλάδα, με έμφαση στη διδασκαλία της γραμματικής. Πιο συγκεκριμένα, διερευνώνται παράγοντες που διαμορφώνουν τη σύνθετη διαδικασία της διδασκαλίας, δηλαδή τα Αναλυτικά Προγράμματα και το σχολικό εγχειρίδιο, καθώς και η μεθοδολογία που ακολουθείται στη διδασκαλία της αρχαίας ελληνικής γραμματικής. Μέσα από τη μελέτη της θεωρίας της γραμματικής επιχειρείται η εξέταση των παρακάτω ζητημάτων: α) κατά πόσο πραγματώνονται οι στόχοι του Αναλυτικού Προγράμματος και β) αν ο τρόπος με τον οποίο προσφέρεται η γνώση λαμβάνει υπόψη το γλωσσικό υπόβαθρο των μαθητών. Σύμφωνα με την παρούσα έρευνα, το σχολικό βιβλίο δεν αντικατοπτρίζει απόλυτα τους στόχους του Αναλυτικού Προγράμματος, ενώ παράλληλα διακατέχεται από έναν παραδοσιακό τρόπο διδασκαλίας που αποτρέπει τους μαθητές από μια ολοκληρωμένη εκμάθηση του αρχαιοελληνικού λόγου. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 48 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Αρχαία Ελληνική Γλώσσα -- Γραμματική | el_GR |
dc.subject | Ancient Greek Language -- Grammar | el_GR |
dc.title | Η διδασκαλία της Αρχαίας Ελληνικής Γλώσσας στη Β' Γυμνασίου. Θεωρία και πράξη | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The purpose of this study is to evaluate the teaching methodology of the textbook "Ancient Greek Language” of the Second class of the Junior High School in Greece, by examining the teaching of grammar. In particular, I investigate factors that shape the complex process of teaching, namely the Analytical Curricula and the relative textbook, as well as the methodology used in the teaching of the ancient Greek grammar. Through the use of grammar theory I discuss the following issues: a) to what extent the objectives of the Curriculum are realized and b) whether the process of conveying knowledge takes into consideration the linguistic background of students. My analysis reveals that the textbook is not totally consistent with the objectives of the Curriculum and is also characterised by a traditional teaching methodology, which in fact prevents students from a more integrated learning of the ancient Greek language. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |