Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜπανιωτοπούλου, Ευδοξία
dc.contributor.authorΑλεξανδράκη, Νικολέτα
dc.contributor.otherAlexandraki, Nicoleta
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-09-06
dc.date.accessioned2017-09-06T08:54:49Z
dc.date.available2017-09-06T08:54:49Z
dc.date.copyright2017-06
dc.date.issued2017-09-06
dc.identifier.otherΠΠΑ/2017/00026el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/3066
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα διατριβή αποσκοπεί στη διερεύνηση και κριτική προσέγγιση των τομέων του πολιτιστικού μάρκετινγκ και της συμβολικής ταυτότητας (branding) των μουσείων των εικαστικών τεχνών της Κύπρου, διαμέσου του ευρύτερου πλαισίου της διεθνούς εμπειρίας της πολιτιστικής επικοινωνίας. Στόχος είναι η ανάδειξη αυτών των μέσων για την ανάπτυξη του πολιτιστικού τομέα της Κύπρου, με βάση τα σύγχρονα δεδομένα της πολιτιστικής διαχείρισης και προώθησης. Ως μελέτη περίπτωσης ορίζεται η Λεβέντειος Πινακοθήκη στη Λευκωσία, εφόσον πρόκειται για τον πιο σύγχρονο και μεγαλύτερο πολιτιστικό οργανισμό της Κύπρου. Βάσει της έρευνας της διατριβής, η πολιτιστική επικοινωνία κυρίως αφορά την ανταπόκριση, προσέλκυση και διατήρηση του κοινού ενός οργανισμού, καθώς αυτό αποτελεί τη βασική προϋπόθεση της λειτουργίας, της βιωσιμότητας και της ανάπτυξής του. Ένα μουσείο, ως ενεργός οργανισμός, οφείλει να καθορίζει την αποστολή, το όραμα και τους στόχους του και να ακολουθεί τις απαραίτητες δράσεις και στρατηγικές για την εκπλήρωσή τους. Στα δεδομένα των πολιτιστικών οργανισμών, αυτοί οι στόχοι πρωτίστως αφορούν τις αρχές της κοινωνικής, εκπαιδευτικής και πολιτιστικής προσφοράς και ενίσχυσης. Διαμέσου της στρατηγικής της πολιτιστικής επικοινωνίας προσφέρεται μια ολοκληρωμένη διαδικασία διοίκησης, διαχείρισης και οργάνωσης ενός οργανισμού, η οποία θα παρέχει τις κατάλληλες προοπτικές, αλλά και τους απαραίτητους πόρους, ανθρώπινους και οικονομικούς, για την ανάπτυξή του. Το πολιτιστικό μάρκετινγκ και η διαμόρφωση και μετάδοση της συμβολικής ταυτότητας (branding) ενός οργανισμού, αποτελούν δύο απαραίτητα εργαλεία της στρατηγικής επικοινωνίας του, για την προώθηση και προαγωγή του προς το κοινό. Οι συγκεκριμένοι τομείς μελετώνται και αναλύονται στο περιβάλλον της Λεβεντείου Πινακοθήκης, στοχεύοντας στον καθορισμό της ανταπόκρισής τους, ως προς τα σύγχρονα πρότυπα και πρακτικές της πολιτιστικής επικοινωνίας και διαχείρισης, όπως και προς την εκπλήρωση των παρόντων και μελλοντικών της στόχων ως πολιτιστικός οργανισμός. Επιπλέον, διαμέσου μιας κριτικής προσέγγισης και κατάθεσης προτάσεων προς την ενίσχυση και αναβάθμιση των στρατηγικών της πολιτιστικής επικοινωνίας της Λεβεντείου, η διατριβή φιλοδοξεί να πραγματοποιήσει μια ακαδημαϊκή συμβολή της γράφουσας, για την ανάπτυξη του ευρύτερου πολιτιστικού τομέα της Κύπρου. Παράλληλα, διαμέσου της μελέτης περίπτωσης του συγκεκριμένου μουσείου, στόχο αποτελεί η ανάδειξη των ωφελημάτων που αποκομίζονται από την πολιτιστική ανάπτυξη της Κύπρου στην ευρύτερη κοινωνική και εκπαιδευτική της ενίσχυση, αλλά και στη διεθνή της πολιτιστική προβολή και αναγνώριση.el_GR
dc.format.extentvi, 78 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠολιτιστικό μάρκετινγκ -- Μουσείαel_GR
dc.subjectCultural marketing -- Museumsel_GR
dc.titleΠολιτιστικό μάρκετινγκ και στρατηγική επικοινωνίας των μουσείων εικαστικών τεχνών: Η περίπτωση της Κύπρουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis aims in the research and critical approach of the arts marketing and branding strategies followed by the museums of visual arts in Cyprus, through the broader framework of the international expertise in cultural policy. The aim is to highlight the benefits of these strategies in the development of the cultural sector of Cyprus, on the basis of the modern cultural management and promotion. Used as a case study is the A. G. Leventis Gallery in Nicosia, since is the most modern and largest museum in Cyprus. Based on the results of this research, cultural communication aims in the response, attraction and retaining of the public, as this is the basis for the sustainability and development of cultural organisations. An active museum must determine its mission, vision and objectives and follow the necessary actions and strategies to meet them. In the cultural organization sector, these goals primarily relate with the principles of social, educational and cultural support and development. A cultural communication strategy, offers an integrated process of administration, management and organization of a museum, and also provides the appropriate perspectives and the necessary human and financial resources for its development. The arts marketing and branding strategies followed by a cultural organization,are essential tools of its communication strategy for the promotion and development of its public. These two particular areas are being studied and analyzed in the environment of A. G. Leventis Gallery, aiming to determine their response to the modern standards and practices of cultural communication and management, as well as their success in meeting the present and future objectives of the museum. In addition, through a critical approach and proposals to strengthen and upgrade the marketing and branding strategies of A. G. Leventis Gallery, this thesis aspires to make an academic contribution for the development of the wider cultural sector of Cyprus. At the same time, through the case study of this particular museum, the aim is to highlight the benefits of the cultural development of Cyprus in the wider social and educational support and international cultural promotion and recognition of the country.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής