Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Επιχειρηματικότητα στον τουριστικό κλάδο: Μελέτη περίπτωσης οργάνωσης, διοίκησης & προώθησης του "Portaria Hotel & Spa"

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΔΤΠ-2017-00047.pdf (729.4Kb)
    Ημερομηνία
    2017-08-08
    Συγγραφέας
    Αναστασιάδης, Στυλιανός
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στα πλαίσια εκπόνησης της παρούσας εργασίας συζητήθηκε εκτενώς η έννοια της επιχειρηματικότητας στον τουριστικό κλάδο. Ο τελευταίος αποτελεί βασικό πυλώνα ανάπτυξης αρκετών χαρών ανά την υφήλιο, ενώ για την περίπτωση της Ελλάδας ο τουρισμός σε αρκετές περιπτώσεις αποτελεί τη σημαντικότερη πηγή εσόδων και ανάπτυξης κάποιων περιοχών. Η συμβολή του στα μακροοικονομικά μεγέθη της χώρας είναι σημαντική ενώ πραγματοποιούνται συνεχώς ενέργειες προβολής και προώθησής του, σε μία προσπάθεια μετατροπής του στη βασικότερη βιομηχανία ανάπτυξης. Το παρόν συγγραφικό πόνημα απασχόλησε έντονα η περίπτωση οργάνωσης, διοίκησης αλλά και προώθησης μίας ξενοδοχειακής μονάδας, η οποία ήδη βρίσκεται σε λειτουργία στην Πορταριά Πηλίου. Μέσω της εξέτασης του «Portaria Hotel & Spa» επιχειρήθηκε η κριτική παρουσίαση των παραμέτρων οι οποίες εικάζεται ότι θα μπορούσαν να οδηγήσουν στη διεύρυνση της άσκησης επιχειρηματικής δραστηριότητας και η άνοδος του τουριστικού, ελληνικού επιχειρείν μέσω των μικρομεσαίων, τουριστικών επιχειρήσεων οικογενειακού χαρακτήρα. Τα αποτελέσματα της παρούσας έρευνας καταδεικνύουν ότι μία επιχείρηση (με τα χαρακτηριστικά που εξετάζεται) τηρώντας το σχέδιο μάρκετινγκ που έχει καταστρώσει και δίνοντας τη δέουσα προσοχή στους κινδύνους που εγκυμονούν, μπορεί να προχωρήσει σε επενδύσεις οι οποίες θα την οδηγήσουν στη μακροχρόνια επιβίωση και στην βελτίωση της κερδοφορίας της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2997
    Συλλογές
    • Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013