Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚοκκινάκη, Αγγελική
dc.contributor.authorΣιάφης, Βησσαρίων
dc.contributor.otherSiafis, Vissarion
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2012-07-02
dc.date.accessioned2012-07-02T11:34:38Z
dc.date.available2012-07-02T11:34:38Z
dc.date.copyright2012-06
dc.date.issued2012-07-02
dc.identifier.otherΠΛΗ/2012/00031el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/298
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.el_GR
dc.description.abstractΗ τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση αποτελεί ισχυρή συνιστώσα στην ανάπτυξη της οικονομίας. Στην τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση σημαντικό ρόλο διαδραματόζει και η σύνδεση της με το εργασιακό και αναπτυξιακό της περιβάλλον. Πρόσφατη έρευνα που πραγματοποιήθηκε απο το Υπουργείο Παιδέιας Δια Μάθησης και Θρησκευμάτων για την τεχνική επαγγελματική εκπαίδευση, με θέμα "Αποτύπωση της υφιστάμενης κατάστασης στα τεχνολογικά επαγγελματικά λύκεια της χώρας" ανέδειξε το διαπιστωμένο "έλλειμμα" στην ανάπτυξη και αξιοποίηση προγραμμάτων κυρίως στους τομείς των ειδικοτήτων τους, όπου οι τεχνολογικές και επαγγελματικές γνώσεις αυξάνονται ή μεταβάλλονται συνεχώς. Παράλληλα, η αποκόμιση πολύτιμων στοιχείων, απο την καθημερινή προσωπική επαφή μου με τους μαθητές, εκπαιδευτικούς και γονείς, προβάλλουν το καθολικό αίτημα της ανάπτυξης περιβάλλόντων ηλεκτρονικής μάθησης για το σύνολο των τεχνολογικών μαθημάτων που διδάσκονται στα Τεχνικά Επαγγελματικά Λύκεια. Σε αυτή την κατεύθυνση καταβλήθηκε προσπάθεια δημιουργίας ενός καινοτόμου και αποτελεσματικού περιβάλλοντος ηλεκτρονικής μάθησης και αναπτύχθηκε το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης e-PLC,χρησιμοποιώντας το σύστημα διαχείρισης μάθησης Moodle για τη δημιουργία ηλεκτρονικών μαθημάτων, το εργαλείο συγγραφής LAMS για τη συγγραφή ηλεκτρονικών μαθησιακών δραστηριοτήτων και το εργαλείο συγγραφής CourseLab για τη συγγραφή ηλεκτρονικών διαλέξεων. Το προτεινόμενο περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης e-PLC επιδιώκει να συμβάλει στη διευκόλυνση της διδασκαλίας του αντικειμένου των Προγραμματιζόμενων Λογικών Ελεγκτών και προάγει την ευελιξία όσον αφορά στον χρόνο και στον τόπο διεξαγωγλης της επιμόρφωσης, στην προσφορά νέων μεθόδων και εξειδικευμένων γνώσεων στους προγραμματιζόμενους Λογικούς Ελεγκτές. και στην νεργό συμμετοχή των εκπαιδευομένων για την απόκτηση γνώσεων, την ανάπτυξη δεξιοτήτων και την μεταξύ τους ανταλλαγή εμπειριών. Το περιβάλλον ηλεκτρονικής μάθησης e-PLC περιέχει μαθησιακό υλικό, υποδειγματικές ασκήσεις και λύσεις προγραμματισμού σε γλώσσα λογικών γραφικών, αποθετήριο έτοιμων προγραμμάτων για επαναχρησιμοποίηση, εργαλεία λογισμικού υποστήριξης για τη συγγραφή προγραμμάτων για επαναχρησιμοποίηση, εργαλεία λογισμικού υποστήριξης για τη συγγραφή προγραμμάτων σε γλώσσα λογικών γραφικών, εξειδικευμένες ηλεκτρονικές δραστηριότητες υλοποιημένες με το εργαλείο συγγραφής δραστηριοτήτων LAMS, ηλεκτρονικές διαλέξεις και λοιπό υποστηρικτικό περιεχόμενο σχετιζόμενο με τους Προγραμματιζόμενους Λογικούς Ελεγκτές.el_GR
dc.format.extentxi, 212 σ. πιν., 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.subjectΗλεκτρονική μάθηση -- Τεχνική επαγγελματική εκπαίδευσηel_GR
dc.subjecte-PLCel_GR
dc.titleΣχεδίαση και διαμόρφωση περιβάλλοντος ηλεκτρονικής μάθησης για προγραμματιζόμενους λογικούς ελεγκτές (Programming Logical Controllers - PLCs)el_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTechnical Vocational Education requires connection to the professional aenvironment and industrial developments. A recent study conducted by the Ministry of Education, Lifelong Learning & Religious for the Technical Vocational Education, entitled «Mapping the existing situation in Technical Vocational Schools of the country» revealed the established «deficit» in developing and maintaining training programs, mainly in specialties that are rapidly affected by technological developments. The author is also an educator in TVE and through his numerous interactions with his students, he has identified a need of an e-learning environment. Within this framework, we attempted to create an innovative and effective e-learning environment, called e-PLC. E-PLC. E-PLC has been developed using modern tools for writing online courses and learning materials, such as learning management system Moodle to create online courses, LAMS authoring tool for developing e-learning activities and the Course lab authoring tool for writing electronic lectures. The proposed e-learning environment e-PLC aims to help facilitate the teaching of the subject of Programmable Logic Controllers and promotes flexibility in time and place of training, providing new methods and expertise in Programmable Logic Controllers and active participation of learners to acquire knowledge, skills development and exchange of experience between them. The e-learning environment e-PLC contains learning materials, exercises and solutions exemplary programming language logic graphics, repository with reuse programs, support software tools for writing programs in a language of logical graphics, specialized online activities implemented by the LAMS authoring tool, electronic lectures and other support-related content with Programmable Logic Controllers.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής