Show simple item record

dc.contributor.advisorΠίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ
dc.contributor.authorΒυζάντη, Αγγελική
dc.contributor.otherVyzanti, Aggeliki
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-24
dc.date.accessioned2017-07-24T10:05:40Z
dc.date.available2017-07-24T10:05:40Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-24
dc.identifier.otherΘΣΠ/2017/00074el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2915
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΤο θέμα της εργασίας αφορά τη συμβολή του θεάτρου στη διαπολιτισμική εκπαίδευση με σκοπό μια δημιουργική επικοινωνία μεταξύ των λαών. Επιπλέον στόχος της μελέτης είναι να προταθούν τεχνικές του θεάτρου που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των στερεοτύπων και των προκαταλήψεων. Για την υλοποίηση του στόχου αναπτύχθηκε αρχικά το γενικό θεωρητικό πλαίσιο που σχετίζεται με το θέμα του ρατσισμού. Ακολούθησε ανάλυση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Στη συνέχεια έγινε προσπάθεια να συσχετιστεί το εκπαιδευτικό δράμα με δραστηριότητες που θα οδηγήσουν σε ουσιαστική μάθηση και συμβαδίζουν με τις αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Κοντογιάννη 2008: 167). Προτείνεται η ενσωμάτωση παρόμοιων θεατρικών δραστηριοτήτων στην εκπαιδευτική διαδικασία ώστε αυτή να αποβεί ιδιαίτερα ευχάριστη και δημιουργική.el_GR
dc.format.extentvi, 71 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectIntercultural educationel_GR
dc.subjectΔιαπολιτισμική εκπαίδευση -- Θέατροel_GR
dc.subjectIntercultural education -- Theaterel_GR
dc.subjectΘεατροπαιδαγωγικήel_GR
dc.subjectTheater educationel_GR
dc.titleΔιαπολιτισμική εκπαίδευση και η συμβολή του θεάτρου / δράματος στην εκπαίδευσηel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe topic of the thesis is the contribution of drama to intercultural education with a view to achieving productive and effective communication between the people of different cultures and nations. Furthermore, the objective of the research is to suggest drama techniques which can help reduce stereotypes and prejudice. In order to achieve this goal, the general theoretical framework relevant to the issue of racism was initially developed. This was followed by an analysis of intercultural education. Then, an attempt was made to connect educational drama with activities which will lead to essential learning, and which are in accordance with the principles of intercultural education. The integration of such drama techniques in the educational procedure is recommended, so as to make it especially pleasant and creative.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record