dc.contributor.advisor | Πίγκου-Ρεπούση, Μυρτώ | |
dc.contributor.author | Βυζάντη, Αγγελική | |
dc.contributor.other | Vyzanti, Aggeliki | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-07-24 | |
dc.date.accessioned | 2017-07-24T10:05:40Z | |
dc.date.available | 2017-07-24T10:05:40Z | |
dc.date.copyright | 2017-05 | |
dc.date.issued | 2017-07-24 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2017/00074 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2915 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Το θέμα της εργασίας αφορά τη συμβολή του θεάτρου στη διαπολιτισμική εκπαίδευση με σκοπό μια δημιουργική επικοινωνία μεταξύ των λαών. Επιπλέον στόχος της μελέτης είναι να προταθούν τεχνικές του θεάτρου που μπορεί να βοηθήσουν στη μείωση των στερεοτύπων και των προκαταλήψεων. Για την υλοποίηση του στόχου αναπτύχθηκε αρχικά το γενικό θεωρητικό πλαίσιο που σχετίζεται με το θέμα του ρατσισμού. Ακολούθησε ανάλυση της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης. Στη συνέχεια έγινε προσπάθεια να συσχετιστεί το εκπαιδευτικό δράμα με δραστηριότητες που θα οδηγήσουν σε ουσιαστική μάθηση και συμβαδίζουν με τις αρχές της διαπολιτισμικής εκπαίδευσης (Κοντογιάννη 2008: 167). Προτείνεται η ενσωμάτωση παρόμοιων θεατρικών δραστηριοτήτων στην εκπαιδευτική διαδικασία ώστε αυτή να αποβεί ιδιαίτερα ευχάριστη και δημιουργική. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 71 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Intercultural education | el_GR |
dc.subject | Διαπολιτισμική εκπαίδευση -- Θέατρο | el_GR |
dc.subject | Intercultural education -- Theater | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Theater education | el_GR |
dc.title | Διαπολιτισμική εκπαίδευση και η συμβολή του θεάτρου / δράματος στην εκπαίδευση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The topic of the thesis is the contribution of drama to intercultural education with a view to achieving productive and effective communication between the people of different cultures and nations. Furthermore, the objective of the research is to suggest drama techniques which can help reduce stereotypes and prejudice. In order to achieve this goal, the general theoretical framework relevant to the issue of racism was initially developed. This was followed by an analysis of intercultural education. Then, an attempt was made to connect educational drama with activities which will lead to essential learning, and which are in accordance with the principles of intercultural education. The integration of such drama techniques in the educational procedure is recommended, so as to make it especially pleasant and creative. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |