Show simple item record

dc.contributor.advisorΒορριά, Ευανθία
dc.contributor.authorΧύτα, Μαρία
dc.contributor.otherChita, Maria
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-07-24
dc.date.accessioned2017-07-24T10:04:05Z
dc.date.available2017-07-24T10:04:05Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-07-24
dc.identifier.otherΔΤΠ/2017/00040el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2907
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Η ικανοποίηση των ασθενών από τις υπηρεσίες υγείας είναι ένα θέμα που απασχολεί παγκοσμίως και αποτελεί μια από τις σημαντικότερες παραμέτρους σε ότι αφορά τα μέτρα που λαμβάνονται για την αναβάθμιση αλλά και την βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. Η ποιότητα των υπηρεσιών υγείας είναι προσδιοριστικός παράγοντας της ικανοποίησης των ασθενών και αποτελεί μετρό αξιολόγησης της ποιότητας των υπηρεσιών υγείας. Σκοπός: Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλων. Μεθοδολογία: Η παρούσα μελέτη αποτελεί μια έρευνα που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αποτυπώνονται ερωτήσεις δημογραφικού προφίλ και στο δεύτερο μέρος διερευνάται η ικανοποίηση των ασθενών. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 24 Μαρτίου μέχρι και τις 29 Απριλίου. Το δείγμα αποτελείται από 211 ασθενείς του Νοσοκομείου και επιλέχτηκε τυχαία, από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομείου στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 73%. Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για την ικανοποίηση των ασθενών. Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων έδειξαν ότι συνολικά ο βαθμός ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου Τρικάλων είναι καλός. Διαπιστώθηκε ότι το Νοσοκομείο πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές. ερωτηματολογίου το οποίο αποτελείται από δύο μέρη. Στο πρώτο μέρος αποτυπώνονται ερωτήσεις δημογραφικού προφίλ και στο δεύτερο μέρος διερευνάται η ικανοποίηση των ασθενών. Η συλλογή των δεδομένων πραγματοποιήθηκε από τις 24 Μαρτίου μέχρι και τις 29 Απριλίου. Το δείγμα αποτελείται από 211 ασθενείς του Νοσοκομείου και επιλέχτηκε τυχαία, από ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε όλες τις κλινικές του Νοσοκομείου στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Το ποσοστό ανταπόκρισης ανέρχεται σε 73%. Αποτελέσματα: Μέσα από την έρευνα καταδείχθηκε η σημασία της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας για την ικανοποίηση των ασθενών. Οι απαντήσεις των ερωτηθέντων έδειξαν ότι συνολικά ο βαθμός ικανοποίησης από τις προσφερόμενες υπηρεσίες του Νοσοκομείου Τρικάλων είναι καλός. Διαπιστώθηκε ότι το Νοσοκομείο πρέπει να προχωρήσει σε αλλαγές. Συμπεράσματα: Η μέτρηση της ικανοποίησης των ασθενών αποτελεί σημαντικό εργαλείο μέτρησης της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας και του προσδιορισμού εκείνων των στοιχείων που χρίζουν βελτίωσης.el_GR
dc.format.extentxv, 151 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση ασθενώνel_GR
dc.subjectPatients satisfactionel_GR
dc.titleΗ ποιότητα στις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Τρικάλωνel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Patient satisfaction with health services is a global issue and is one of the most important parameters in terms of measures taken to upgrade and improve health services. The quality of health services is a determinant of patient satisfaction and a metric of health service quality assessment. Purpose: The aim of this work is to measure patient satisfaction with the health services provided by the General Hospital of Trikala. Methodology: This study is a research carried out using a structured questionnaire consisting of two parts. In the first part, demographic profile questions are captured and in the second part we are exploring patient satisfaction. Data collection took place from March 24 until April 29. The sample consisted of 211 hospital patients and was randomly selected from patients hospitalized in all hospital clinics at that time. The response rate is 73%. Results: The research revealed the importance of the quality of health care provided for patient satisfaction. Respondents' answers showed that overall satisfaction with the services offered by the Hospital of Trikala is moderate. It was found that the hospital needs to make changes. Conclusions: Measuring patient satisfaction is an important tool for measuring the quality of healthcare provided and identifying those elements that require improvement.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record