Show simple item record

dc.contributor.advisorΓεώργιου, Ιφιγένεια
dc.contributor.authorΧαραλάμπους, Χαρούλα
dc.contributor.otherCharalambous, Charoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-06-23
dc.date.accessioned2017-06-23T09:43:24Z
dc.date.available2017-06-23T09:43:24Z
dc.date.copyright2017-05
dc.date.issued2017-06-23
dc.identifier.otherΔΤΠ/2017/00033el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2873
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή επιχειρεί να διερευνήσει τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ξενοδοχειακές μονάδες, αξιολογώντας την αποτελεσματικότητά τους ως εργαλείο μάρκετινγκ στον τομέα της φιλοξενίας. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης προάγουν μια νέα προσέγγιση που δύναται να χρησιμοποιηθεί στο μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών μονάδων, αποσκοπώντας στη διαμόρφωση της αγοραστικής συμπεριφοράς των πελατών. Το όφελος που αποφέρουν και τα πλεονεκτήματα τα οποία συνεπάγονται για τα ξενοδοχεία, δεν θεωρείται εφικτό να επιτευχθούν μέσω των παραδοσιακών εργαλείων μάρκετινγκ. Υπό το πρίσμα αυτό, οι επιχειρήσεις στον τομέα της φιλοξενίας άρχισαν να μετασχηματίζουν τις παραδοσιακές στρατηγικές μάρκετινγκ, με τη χρήση διαδραστικών μέσων κοινωνικής δικτύωσης. Συνεπώς, η εισαγωγή των κοινωνικών δικτύων όπως το Facebook ή το Twitter στα ξενοδοχεία δεν αποτελεί πλέον επιλογή, αλλά ενδεχομένως θέμα ανάγκης. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε ήταν ανάλυση πραγματικής μελέτης περίπτωσης και η συλλογή των στοιχείων πραγματοποιήθηκε με διενέργεια προσωπικής συνέντευξης από τον Γενικό Διευθυντή συγκεκριμένου ξενοδοχείου. Η έρευνα καταλήγει στο συμπέρασμα πως κρίνεται αναπόφευκτη για τα ξενοδοχεία η προσθήκη και διατήρηση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στο μείγμα μάρκετινγκ που χρησιμοποιούν, εφόσον παρέχει δυνατότητες ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος μεταξύ των ξενοδοχειακών μονάδων και βελτίωσης των δραστηριοτήτων μάρκετινγκ.el_GR
dc.format.extentvii, 101 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης -- Μάρκετινγκel_GR
dc.subjectSocial media -- Marketingel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.titleΗ χρήση του μάρκετινγκ κοινωνικής δικτύωσης απο τις ξενοδοχειακές μονάδεςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe present postgraduate dissertation attempts to explore the use of social media tools in hotel industries, evaluating its effectiveness as a marketing tool as far as the hospitality sector is concerned. Social media tools, promote a new approach which can be used as a marketing tool at hotels and aims at the configuration of the clients’ buying behavior. The benefit they yield and the advantages that social media tools entail are not considered feasible by any other traditional form of marketing. Taking all this into consideration, business in the hospitality sector has started to restructure their traditional marketing strategies, with the use of interactive media of social network. Consequently, the introduction of social networks like Facebook or Twitter in the hotel industry can no longer be considered as an option but rather as a necessity. The methodology used is an analysis of a real case study and the compilation of data was carried out through a personal interview with the director-general of a specific hotel. The research concludes that the addition and sustenance of social media in hotels is inevitable, since it provides possibilities of competitive advantage between hotel units as well as improvement in marketing activities.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record