Show simple item record

dc.contributor.advisorΧατζηθωμάς, Λεωνίδας
dc.contributor.authorΓεωργίου, Κωνσταντίνα
dc.contributor.otherGeorgiou, Constantina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-03-14
dc.date.accessioned2017-03-14T07:47:30Z
dc.date.available2017-03-14T07:47:30Z
dc.date.copyright2017-01
dc.date.issued2017-03-14
dc.identifier.otherΕΔΜ/2017/00026el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2843
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη ερευνά τη φύση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και πώς αυτά διαμορφώνουν ένα νέο επικοινωνιακό περιβάλλον στον σύγχρονο κόσμο, το οποίο προσφέρει ευκαιρίες εκμετάλλευσης των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους από διάφορους πολιτιστικούς οργανισμούς, όπως τα μουσεία, με στόχο τη δημιουργία στενών δεσμών με το κοινό, ακολουθώντας τις αρχές της σύγχρονης μουσειολογίας. Η υφιστάμενη εικόνα των κυπριακών μουσείων σε σχέση με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης αποτελεί το βασικό ερευνητικό πεδίο σε συνδυασμό με τη σύγκριση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από μουσεία ΗΠΑ και Ελλάδας. Η κατανόηση των πλεονεκτημάτων των διαφόρων μέσων δικτύωσης επιβάλλεται από μουσεία που επιθυμούν να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητά τους, να βελτιώσουν την εικόνα τους και να ενισχύσουν την επισκεψιμότητά τους. Η υιοθέτηση διαφόρων καλών πρακτικών που χρησιμοποιούνται σε χώρες όπως τις Η.Π.Α και η εφαρμογή τους σύμφωνα με τα δεδομένα των κυπριακών μουσείων, αποτελεί σημαντικό βήμα για τη βελτίωση της επικοινωνίας με το κοινό τόσο σε τοπικό, εθνικό όσο και σε διεθνή επίπεδο.el_GR
dc.format.extent85 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.subjectΕπικοινωνιακή στρατηγικήel_GR
dc.subjectCommunication strategyel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακή κοινωνίαel_GR
dc.subjectInternet societyel_GR
dc.titleΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στα κυπριακά, ελληνικά και αμερικάνικα μουσεία: αποτίμηση της υφιστάμενης χρήσης και προτάσεις για βελτιστοποίηση της αξιοποίησης τους - διερευνώντας τη διαλεκτική στρατηγική επικοινωνίας, μουσειολογίας και διαδικτυακής κοινωνίαςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis study investigates the characteristics of social media and how they are creating a new communication environment in the modern world, which gives the opportunity to various cultural institutions such as museums to exploit the characteristics, in order to establish a dynamic communication with the public by following the principles of modern museology. The current situation of the Cyprus Museum regarding the use of social media is the main research field in conjunction with the comparison of the use of social media by the museum of USA and Greece. Understanding the advantages of different media is necessary for museums that want to increase their visibility, to improve their image and enhance their traffic. The adoption of various best practices used in countries like the USA and their implementation in accordance with the data of the Cypriot museums, is an important step in improving communication with the public at local, national and international level.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record