dc.contributor.advisor | Φανουράκη, Ελένη | |
dc.contributor.author | Καρτσιώτη, Ελένη | |
dc.contributor.other | Kartsioti, Eleni | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2017-02-15 | |
dc.date.accessioned | 2017-02-16T08:11:44Z | |
dc.date.available | 2017-02-16T08:11:44Z | |
dc.date.copyright | 2017-01 | |
dc.date.issued | 2017-02-16 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2017/00069 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2802 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα ερευνητική εργασία αφορά αρχικά στη μελέτη του Τριαδικού Μπαλέτου του Oskar Schlemmer (Das Triadische Ballett, Oskar Schlemmer 1912-1922) και εστιάζει στα σκηνικά στοιχεία που θα μπορούσαν να αξιοποιηθούν, ώστε να σχεδιαστεί και να οργανωθεί ένα θεατρικό εργαστήρι με αφορμή το έργο του Schlemmer , το οποίο να απευθύνεται σε παιδιά του δημοτικού σχολείου. Η κίνηση, η μάσκα, το κοστούμι, αποτελούν εν γένει σκηνικά εργαλεία, που έχουν μελετηθεί και αναλυθεί από ιστορικούς και θεωρητικούς επιστήμονες του θεάτρου. Στόχος της εργασίας είναι η ιστορική και θεωρητική επισκόπηση των δομικών στοιχείων (κίνηση μάσκα, κοστούμι), του Τριαδικού Μπαλέτου και η μελέτη της θεατροπαιδαγωγικής αξίας που παρουσιάζει η εφαρμογή του έργου του Schlemmer στο πλαίσιο μαθημάτων θεατρικής αγωγής στο δημοτικό σχολείο. Στο ερευνητικό μέρος της εργασίας υλοποιείται μελέτη σε μαθητές δημοτικού σχολείου, κατά τη διάρκεια της οποίας σχεδιάζονται και εφαρμόζονται δράσεις και τεχνικές στο πλαίσιο των μαθημάτων της θεατρικής, αλλά και της εικαστικής αγωγής. Στόχος της ερευνητικής προσπάθειας είναι τα παιδιά να γνωρίσουν και να προσεγγίσουν βιωματικά το Τριαδικό Μπαλέτο. | el_GR |
dc.format.extent | 81 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.title | Οργανώνοντας ένα θεατροπαιδαγωγικό εργαστήρι: κίνηση, κοστούμι, μάσκα με αφορμή το Τριαδικό Μπαλέτο του Oskar Schlemmer | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This research paper relates to the study of the Triadic Ballet of Oskar Schlemmer (Das Triadic Ballet, Oskar Schlemmer 1912-1922) and focuses on the particular components of a theatric set that could be used in order to design and organize a theater workshop addressed to primary school children. Many historians and theater theorists have studied and analyzed the use of motion, masks and costumes in theater as they are generally considered to be parts of a theatric set. The objective of this thesis is the historical and theoretic overview of these structural components (motion, masks, costumes), as well as the study of the theatrical-pedagogical value of implementing Schlemmer's work in courses regarding theatrical education in primary school. In the research part of my study, an inquiry is conducted amongst primary school students, during which, actions and techniques are designed and applied in the context of the courses of theater and artistic education. This research aims to help children acknowledge and experientially approach the Triadic Ballet. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |