Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΓλαβέλη, Νίκη
dc.contributor.authorΑνανιάδου, Δέσποινα
dc.contributor.otherAnaniadou, Despoina
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-02-15
dc.date.accessioned2017-02-16T08:10:50Z
dc.date.available2017-02-16T08:10:50Z
dc.date.copyright2017-01
dc.date.issued2017-02-16
dc.identifier.otherΔΤΠ/2017/00023el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2797
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ιδιαίτερη φύση των υπηρεσιών (π.χ. ετερογένεια, συμμετοχή του πελάτη στη διαδικασία εξυπηρέτησης) καθιστά το ρόλο του εργαζόμενου στη διαδικασία εξυπηρέτησης των πελατών/χρηστών ως σημαντικό παράγοντα που διαμορφώνει τις αντιλήψεις τους για το επίπεδο ποιότητας της παρεχόμενης υπηρεσίας και τις στάσεις τους απέναντι στην επιχείρηση (καθρέφτης της ικανοποίησης). Σε αυτό το πλαίσιο, ο ανθρώπινος παράγοντας αναδεικνύεται ως πολύτιμος πόρος για την επιχείρηση. Γι' αυτό η διαμόρφωση θετικών εργασιακών στάσεων και συμπεριφορών του βάση της αποτελεσματικότητας της επιχείρησης αποτελούν πρόκληση για τη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού (ΔΑΔ). Ειδικότερα, η πολιτική των ανταμοιβών (οικονομικών και μη) και το σύστημα κινήτρων των εργαζομένων συνδέεται άμεσα με την ικανοποίηση των αναγκών τους και αποτελεί τη βάση για την παρακίνηση τους και την ανάπτυξη επιθυμητών συμπεριφορών τους στον εργασιακό χώρο. Για το λόγο αυτό είναι σημαντικό (ιδιαίτερα για τα στελέχη της ΔΑΔ) να αναδειχθούν οι εξελίξεις και το περιεχόμενο της πολιτικής αμοιβών στον τομέα των υπηρεσιών και να διερευνηθεί η σύνδεση μεταξύ των παρεχόμενων κινήτρων, της ικανοποίησης από την εργασία και της απόδοσης των εργαζομένων, η οποία επηρεάζει κατ΄ επέκταση και την αποτελεσματικότητα/απόδοση της επιχείρησης. Σκοπός αυτής της εργασίας είναι να διερευνηθεί το περιεχόμενο της πολιτικής ανταμοιβών και η σύνδεση της με την ικανοποίηση του προσωπικού (σημαντική εργασιακή στάση) και την εργασιακή συμπεριφορά/απόδοσή του στον τομέα των υπηρεσιών, και ειδικότερα στον ξενοδοχειακό κλάδο, καθώς ο τομέας του τουρισμού είναι πρωτίστης σημασίας για την ελληνική οικονομία. Αναλυτικότερα, στόχοι της εργασίας αποτελούν, Πρώτον, η ενδελεχής επισκόπηση της διεθνούς και ελληνικής βιβλιογραφίας προκειμένου να γίνουν κατανοητές οι εξελίξεις σε σχέση με την πολιτική ανταμοιβών και η επίδρασή τους στις στάσεις και συμπεριφορές των εργαζομένων στον ξενοδοχειακό κλάδο. Δεύτερον, η διαμόρφωση του θεωρητικού πλαισίου (υποθέσεις) για τη σύνδεση μεταξύ των πιο πάνω μεταβλητών. Τρίτο, η πραγματοποίηση εμπειρικής έρευνας σε 5* ξενοδοχείο με τη χρήση ερωτηματολογίων, για την επιβεβαίωση των ερευνητικών υποθέσεων και η εξαγωγή συμπερασμάτων χρήσιμων για τα στελέχη της ΔΑΔ στον ξενοδοχειακό κλάδο αλλά και για το επιστημονικό πεδίο της ΔΑΔ γενικότερα. Τέλος, με βάση την έρευνα που πραγματοποιήθηκε, επιβεβαιώνονται οι υποθέσεις για τη σχέση μεταξύ εσωτερικών/εξωτερικών ανταμοιβών, εσωτερική/εξωτερικής ικανοποίησης και απόδοσης/εξαίρετης προσπάθειας των εργαζομένων.el_GR
dc.format.extent104 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔιοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικούel_GR
dc.subjectHuman Resource Managementel_GR
dc.subjectΙκανοποίηση εργαζομένωνel_GR
dc.subjectEmployees satisfactionel_GR
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού στον τομέα των υπηρεσιών: Ο ρόλος της πολιτικής ανταμοιβών στον ξενοδοχειακό κλάδοel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe specific nature of the services (eg heterogeneity, customer participation in the service process) makes the role of the employee in the customer service process as an important factor that shapes their perceptions of the quality level of service and attitudes across the business(mirror of satisfaction). In this context, the human factor is emerging as a valuable resource for business. That is why the formation of positive work attitudes and behaviors of the basis of the firm's effectiveness pose a challenge for human resources management (HRM). In particular, the policy of rewards (financial or otherwise) and the employee incentive scheme is directly linked to the satisfaction of their needs and is the basis for their motivation and develop the desired behaviors in the workplace. For this reason, it is important (especially for executives of Human Resources Management) to highlight the developments and the content of the remuneration policy in the services sector and to investigate the connection between the provided incentives of job satisfaction and employee performance which affects expansion and efficiency / performance of the business. The purpose of this study is to investigate the content of the rewards policy and connecting with staff satisfaction (significant work attitude) and work behavior / performance in the services sector, especially in the hotel industry, and the tourism sector is utmost importance for the Greek economy. To be more specific, the goals of this study are, Firstly, a thorough review of the international and Greek literature so as to understand the developments in relation to the policy of rewards and their effect on the attitudes and behaviors of employees in the hotel industry. Secondly, the development of the theoretical framework (cases) for the connection of the above variables. Thirdly, the empirical research which was carried out in 5 * hotel with the use of questionnaires, in order to confirm the research hypotheses and come to conclusions for executives of HRM in the hotel industry but also for the scientific field of HRM in general. Finally, based on the research conducted, the assumptions about the relationship between the internal / external satisfaction, internal / external rewards and the excellent effort of employees are confirmed.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής