Show simple item record

dc.contributor.advisorΓκορέζης, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΓιάννη, Άννα
dc.contributor.otherGianni, Anna
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2017-01-26
dc.date.accessioned2017-01-26T12:11:19Z
dc.date.available2017-01-26T12:11:19Z
dc.date.copyright2016-11
dc.date.issued2017-01-26
dc.identifier.otherΠΥΣΣ/2016/00077el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2736
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΕισαγωγή: Στην περίοδο που διανύουμε οι πιο πολλοί οργανισμοί, και ειδικότερα οι διοικήσεις αυτών, κάνουν λόγο για το ανθρώπινό δυναμικό και την αναγκαιότητα προστασίας του. Γίνεται συνεχής αναφορά στη σημασία των ανοιχτών διαύλων επικοινωνίας, στις πολιτικές της «ανοιχτής πόρτας» και της συμμετοχικής διοίκησης, αλλά οι οργανισμοί φαίνεται πως δεν ασπάζονται αυτές τις διοικητικές τακτικές και επιλέγουν με τυπικούς και κυρίως με άτυπους τρόπους να περιορίζουν τους εργαζόμενους τους, να μην τους αφήνουν να εκφραστούν ελεύθερα αγνοώντας την σπουδαιότητα και την σημασία της σωστής Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού (ΔΑΔ). Σκοπός: Σκοπός της διατριβής είναι να μελετήσει τους παράγοντες που επηρεάζουν την εργασιακή σιωπή, όπως η ανία, το πάθος αλλά και τα αποτελέσματα της στο νοσηλευτικό προσωπικό του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσού (Γ.Ν.Λ.). Πόσο μπορεί να τον επηρεάσει τον νοσηλευτή ψυχολογικά, επαγγελματικά και κατ’ επέκταση στην οικογένεια του. Αναμένεται ότι η διατριβή αυτή θα ανάδειξη τις συνέπειες της εργασιακής σιωπής και συνάμα θα αποτελέσει μια κατευθυντήρια ένδειξη για πιο αποδοτικές διοίκησης των προϊστάμενων προς τους υφιστάμενους τους. Η ακουστική ικανότητα, η κατανόηση, ο αλληλοσεβασμός, αποτελούν μερικούς από τους βασικούς άξονες για ένα καλό προϊστάμενο. Μεθοδολογία: Η μελέτη είναι συγχρονική ποσοτική και πραγματοποιήθηκε κατά την περίοδο Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου 2016 στο Γ.Ν.Λ και αφορούσε το νοσηλευτικό προσωπικό. Η διεξαγωγή της έρευνας έγινε με την μέθοδο του ερωτηματολογίου (αυτό-αναφοράς, συναινετικού) και δόθηκε μεταξύ των διαφορών τμημάτων του νοσοκομείου Λεμεσού, με δείγμα ευκολίας. Οι απαντήσεις που δόθηκαν για τα ερωτηματολόγια πραγματοποιηθήκαν με την χρήση κλίμακα Likert. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της περιπτωσιακής μελέτης ο πληθυσμός μελέτης που χρησιμοποιήθηκε ήταν 154 νοσηλευτικοί λειτουργεί από διάφορα τμήματα του νοσοκομείου. Τα δεδομένα ταξινομήθηκαν, κατηγοριοποιήθηκαν και έγινε στατιστική ανάλυση τους στο SPSS 20 (Statistical Package for Social Sciences). Αποτελέσματα: Οι εργαζόμενοι αξιολόγησαν θετικά το πάθος για την δουλειά. Σε αρκετά ικανοποιητικό βαθμό αξιολογήθηκε η απόδοση ενώ το αίσθημα ανίας και η εργασιακή σιωπή αξιολογήθηκαν χαμηλά. Επιπλέον και το επίπεδο δικαιοσύνης του οργανισμού αξιολογήθηκε χαμηλά. Επιπρόσθετα βρέθηκε ότι η εργασιακή σιωπή συσχετίζεται θετικά με το αίσθημα ανίας και της δικαιοσύνης στον οργανισμό. Με την απόδοση βρέθηκε ότι υπάρχει αρνητική συσχέτιση ενώ το πάθος για την δουλειά δεν είχε κάποιου είδους σχέση με την εργασιακή σιωπή. Συζήτηση: Στον υπό μελέτη οργανισμό οι εργαζόμενοι δεν σιωπούν σε αυτά που συμβαίνουν, αντίθετα εκφράζουν την άποψη τους, συμμετέχουν. Αυτό είναι αποτέλεσμα του πάθους που έχουν για δουλειά, του ενδιαφέροντος της εργασίας τους, πράγμα που ελαχιστοποιεί την ανία από την εργασία και τέλος της δυνατότητας που τους δίνεται για ενίσχυση της απόδοσης τους.el_GR
dc.format.extent71 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΕργασιακή ανίαel_GR
dc.subjectΕργασιακό πάθοςel_GR
dc.subjectWork passionel_GR
dc.subjectWork boredomel_GR
dc.subjectΝοσηλευτικό προσωπικό -- Επαγγελματική ικανοποίησηel_GR
dc.subjectNursing staff -- Job satisfactionel_GR
dc.titleΤα αίτια της εργασιακής σιωπής στο νοσηλευτικό προσωπικό. Η περίπτωση του Γενικού Νοσοκομείου Λεμεσούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIntroduction: Currently, most organizations, and particularly their managements, emphasize on the workforce and the need for its protection. There is a constant talk about open communication channels, open door policies and participatory management, but the organizations seem that with several typical, but mainly informal way, are “silencing” their employees (Frangoulis, 2009), ignoring the significance and the importance of good Human Resources Management (HRM) Purpose: The purpose of this thesis is to study the factors affecting employee silence, such as the communication and its effects on the nursing staff at the Limassol General Hospital. In detail, the study investigates whether there are implications of employee silence to the nurses and particularly towards their work. How much it can affect the nurses psychologically, professionally and by extension in relation to their family. It is expected that this thesis will highlight the consequences of employee silence and at the same time it will become a guide for the more efficient management of the subordinates by their supervisors. The ability to understand, and show mutual respect, are some of the key features that characterize a good supervisor. Methodology: This is a cross-sectional quantitative research that was conducted from January to February 2016 in the Limassol General Hospital and involved nurses. The research was conducted using the method of the questionnaire (self-reported, consensus) and was distributed to the various departments of the Limassol hospital, with stratified random sampling by category. The answers to the questionnaires were realized using the Likert scale. The research was conducted in the context of the case study, and the study population was 154 nurses from various departments of the hospital. The data were classified, categorized and analyzed statistically using SPSS 20 (Statistical Package for Social Sciences). Results: Εmployees reported an above-average level of passion for work. The performance was evaluated quite satisfactorily, while the feeling of boredom and employee silence was reported low. In addition, the organization’s justice level was reported low. Additionally, it was found that there is a positive correlation between employee silence and the feeling of boredom. The same relationship was found between employee silence and justice in the organization. In addition there was a negative correlation between employee silence and performance. Employee silence did not correlate with passion for work. Discussion: In the studied agency workers do not remain silent to what is happening instead express their view involved. This is the result of the passion they have for work, the interest of their work, which minimizes the boredom of work and end of the option given to enhance their performance.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record