dc.contributor.advisor | Παρδάλης, Δημήτριος | |
dc.contributor.author | Μαυρίκου, Μαρίνα | |
dc.contributor.other | Mavrikou, Marina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-09-20 | |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T08:45:39Z | |
dc.date.available | 2016-09-20T08:45:39Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-09-20 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2016/00006 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2639 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στις μέρες μας που η τεχνολογία εξελίσσεται διαρκώς, το περιβάλλον αναδομείται και η παγκοσμιοποίηση ολοκληρώνεται, οι εργαζόμενοι είτε απασχολούνται στον ιδιωτικό είτε στο Δημόσιο τομέα, πρέπει να ανταποκρίνονται ταχύτατα στις αλλαγές και να αποδίδουν στα επιθυμητά επίπεδα παραγωγικότητας. Προκειμένου να επιτύχουν αυτούς τους στόχους είναι αναγκαίο να διαθέτουν τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες. Συνεπώς οι επιχειρήσεις δημόσιες ή ιδιωτικές, οφείλουν να παρέχουν συνεχή εκπαίδευση, προσαρμοσμένη στις ανάγκες των εργαζομένων τους. Οργανισμοί που διαθέτουν σωστά δομημένα εκπαιδευτικά προγράμματα, αποκτούν ευελιξία και προσαρμοστικότητα, καθώς οι εργαζόμενοί τους μαθαίνουν πως να αντιδρούν και να προσαρμόζονται σε οποιαδήποτε αλλαγή συντελείται.
Στους Δημόσιους οργανισμούς η έννοια της εκπαίδευσης επικεντρώνεται στην βελτίωση των γνώσεων και των δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού, με σκοπό το διαρκή εκσυγχρονισμό της Δημόσιας Διοίκησης και την αποτελεσματικότερη λειτουργία των δημοσίων οργανισμών. Στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού είναι θεσμοθετημένη και για αυτό το σκοπό υπάρχουν Φορείς, όπως το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, οι οποίοι είναι επιφορτισμένοι με την εκπαίδευση των υπαλλήλων, από τη στιγμή της εισόδου τους στο Δημόσιο αλλά και καθ' όλη τη διάρκεια της θητείας τους σε αυτό. | el_GR |
dc.format.extent | viii, 82 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Εκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικού | el_GR |
dc.subject | Human resource training | |
dc.title | Η εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού στον ελληνικό δημόσιο τομέα. Μελέτη περίπτωσης Πολεμικού Ναυτικού | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Nowadays, technology is constantly evolving, the business environment is being restructured and globalization is taking its final shape. As a consequence, employees both in the private and the public sector, have to respond rapidly to these changes and meet productivity standards. In order to achieve these goals, each and every employee should possess the necessary knowledge and skills. Therefore, corporations (public or private) must provide continuous education to their employees, tailored to their needs. Organizations which offer well-structured training programs, gain flexibility and adaptability, because their employees learn how to react and adjust to urgent changes.
In the public institutions the concept of education focuses on the enhancement of employee skills and knowledge. This is aimed at achieving the constant reform in the area of effective functioning of public institutions. In the Greek Public Administration the training of human resources has been formally established and for this purpose there are institutions such as the National Centre for Public Administration and Local Government, which are responsible for training all public servants from the moment of their appointment and throughout the entire duration of their service. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |