dc.contributor.advisor | Νικολάου, Ντάϊνα | |
dc.contributor.author | Θεοδώρου, Ορέστης | |
dc.contributor.other | Theodorou, Orestis | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-09-20 | |
dc.date.accessioned | 2016-09-20T08:45:05Z | |
dc.date.available | 2016-09-20T08:45:05Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-09-20 | |
dc.identifier.other | ΔΤΠ/2016/00009 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2636 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στόχος της παρούσας ερευνητικής εργασίας είναι να εστιάσει στη φάση της προ‐ανάπτυξης
προϊόντων, γνωστή και ως φάση Fuzzy Front End, και να παρακολουθήσει από κοντά τις μεθόδους
και τακτικές που χρησιμοποιούν οι εταιρείες για την ανάπτυξη καινοτόμων ιδεών.
Η έρευνα στηρίχτηκε σε έξι (6) κύρια επίπεδα, που στόχο είχαν να προσδιορίσουν τη συσχέτιση των
συνθηκών κάτω από τις οποίες σχεδιάζονται οι νέες ιδέες, σε συνδυασμό με τη διαχείριση της
διαδικασίας του σχεδιασμού της, η οποία αποτελεί συνάρτηση της πολυπλοκότητας και καινοτομίας
του προϊόντος, με την εμπορική επιτυχία αυτού.
Για τη διεξαγωγή των συμπερασμάτων εφαρμόστηκε η μεθοδολογία της ποιοτικής ανάλυσης
δεδομένων, σε ένα δείγμα τεσσάρων εταιρειών που είχαν προβεί στην ανάπτυξη καινοτόμων
προϊόντων, ενώ η συλλογή των απαραίτητων πληροφοριών έγινε με την μέθοδο των δομημένων
συνεντεύξεων.
Το πόρισμα της έρευνας φανερώνει πως παρά τις όποιες μη ευνοϊκές συνθήκες, που μπορεί να
επικρατούν κατά την ανάπτυξη μιας νέας ιδέας, ένας καλός σχεδιασμός κατά τη φάση της προ‐
ανάπτυξης είναι σε θέση να οδηγήσει σε έναν πολύ μεγάλο βαθμό επιτυχίας της ιδέας,
αντισταθμίζοντας έτσι τις όποιες αρνητικές επιρροές των συνθηκών. | el_GR |
dc.format.extent | 127 σ. εικ., 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Fuzzy Front End | el_GR |
dc.subject | Προ-ανάπτυξη προϊόντων | el_GR |
dc.title | Αξιολόγηση και σχεδιασμός καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών κατά τη φάση της προ-ανάπτυξης "Fuzzy-Front-End" | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The goal of our study was to emphasize on the pre‐developmental product phase, known as “Fuzzy
Frond End Phase”, and thoroughly investigate the methods companies use for the development of
innovative ideas.
Our analysis was based on six (6) main levels, aiming to pinpoint the connection between conditions,
under which new ideas are designed, associated with the management of the planning procedure,
which depends on the complexity, the innovation and the commercial success of the product.
Qualitative data analysis was performed on a sample of four companies, which have developed
innovative products, whilst the necessary information was obtained using the method of structured
interview.
The findings of this study show that, despite whichever non favourable conditions may exist during
the development of a new idea, a very good design during the pre‐product phase is able to lead to
a high level of success of this idea, thus compensating for the non favourable conditions. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |