Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΚλεάνθους, Παναγιώτης
dc.contributor.otherKleanthous, Panagiotis
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-19
dc.date.accessioned2016-09-19T08:22:07Z
dc.date.available2016-09-19T08:22:07Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-19
dc.identifier.otherMBA/2016/00433el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2632
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ τεχνολογία και η τεχνολογική ανάπτυξη είναι ένα σημαντικό κεφάλαιο για κάθε επιχείρηση. Σκοπός της παρούσας έρευνας είναι να διαπιστώσει το βαθμό στον οποίο οι κυπριακές επιχειρήσεις έχουν προσαρμοστεί με την τεχνολογία της εποχής. Για να επιτευχθεί ο σκοπός αυτός εκπονήθηκε έρευνα σε δέκα κυπριακές επιχειρήσεις με τη χρήση δομημένου ερωτηματολογίου και συνεντεύξεων. Οι επιχειρήσεις αυτές ανήκουν σε διαφορετικούς τομείς και έχουν διαφορετικό μέγεθος. Έτσι, η έρευνα πέτυχε να παρουσιάσει μια πιο σφαιρική εικόνα της χρήσης της τεχνολογίας στις κυπριακές επιχειρήσεις. Με βάση τα αποτελέσματα, οι εργαζόμενοι στις επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα θεωρούν ότι η χρήση κινητού τηλεφώνου, ηλεκτρονικού υπολογιστή, εκτυπωτή, μηχανών αναζήτησης, δικτύου της επιχείρησης και ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι απαραίτητη για την ολοκλήρωση των καθημερινών εργασιών τους. Αντίθετα, η χρήση υπολογιστή tablet, σαρωτή, η χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, των υπηρεσιών απομακρυσμένου νέφους και του ασύρματου δικτύου, ενώ μπορούν να είναι χρήσιμα στους εργαζόμενους, εντούτοις δεν κρίνονται ως απαραίτητα. Όσον αφορά την εκπαίδευση των εργαζομένων, ενώ οι ίδιοι θεωρούν ότι είναι κατάλληλα εκπαιδευμένοι για τη χρήση των ηλεκτρονικών μέσων και των εφαρμογών που χρησιμοποιεί η επιχείρηση στην οποία εργοδοτούνται, εντούτοις θεωρούν ότι δεν υπάρχει συνεχής και επαρκής εκπαίδευση στον εργασιακό χώρο. Τέλος, φαίνεται ότι οι επιχειρήσεις ανταποκρίνονται θετικά στην τεχνολογική αναβάθμιση, ιδιαίτερα όταν διευκολύνει την ολοκλήρωση των καθημερινών εργασιών των εργαζομένων τους. Μελλοντικές εισηγήσεις περιλαμβάνουν τη σύγκριση των απόψεων των υπαλλήλων του τμήματος μάρκετινγκ, με τις απόψεις των υπευθύνων πληροφορικής, καθώς επίσης και περαιτέρω διερεύνηση των λόγων που επηρεάζουν τις απαντήσεις των ερωτώμενων.el_GR
dc.format.extentvii, 70 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚυπριακές επιχειρήσεις -- Τεχνολογική ανάπτυξηel_GR
dc.subjectCypriot businesses -- Technological developmentel_GR
dc.titleΗ χρήση της τεχνολογίας απο τις Κυπριακές επιχειρήσειςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractTechnology and technological development is an important asset for any business. The purpose of this research is to determine the extent to which the Cypriot businesses have adapted to the current technology. To achieve this objective, a survey was conducted in ten Cypriot businesses using a structured questionnaire and interviews. The selected companies belong to different sectors and are of different sizes. Thus, research has succeeded to present a more comprehensive image of the use of technology in Cypriot businesses. Based on the results, employees in surveyed businesses believe that using a mobile phone, computer, printer, search engine, business network and email is required to complete their daily tasks. Instead, the use of tablet, scanner, the use of social media, remote cloud computing and wireless networks, although can be useful to employees, however, is not considered as necessary. Regarding the education of employees, while they believe that they are properly trained in the use of electronic media and applications used by the company that employs them, however, they tend to believe that a continuous and adequate training is absent from their workplace. Finally, it seems that companies respond positively to technological upgrading, especially when it facilitates the completion of daily tasks of their employees. Future recommendations include comparing the views of marketing department staff, against the views of IT personnel, and further exploration of the reasons influencing the answers of employees.  el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record