Show simple item record

dc.contributor.advisorΧασάπης, Κρίστης
dc.contributor.authorPegiotis, Ioannis
dc.contributor.otherΠεγιώτης, Ιωάννης
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-08
dc.date.accessioned2016-09-08T08:18:00Z
dc.date.available2016-09-08T08:18:00Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-08
dc.identifier.otherMBA/2016/00450el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2578
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractThis master thesis aims to discover if a newly-established airline carrier in Cyprus would be viable and, ultimately, suggest the best airline business model suitable for the Cyprus passenger aviation market. Of course, the choice of a particular business model greatly influences the financial feasibility of the company. In order to come into conclusions, the thesis examines the contemporary external environment of the Cyprus passenger airline industry, the internal business environment of the new airline, and the environment of the global passenger airline industry. The examination was carried out by using some powerful marketing tools, such as market analysis, competitive analysis (Porter’s Five Forces) and a combination of SWOT and PESTLE analysis. Finally, the master thesis comes to the conclusion that a new airline company established in Cyprus, at the time the thesis was written, would most likely be feasible. The most suitable business model for the airline to succeed would be the low-cost model.el_GR
dc.format.extentvii, 51 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languageenel_GR
dc.language.isoenel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚυπριακή αεροπορική βιομηχανίαel_GR
dc.subjectCyprus airline industryel_GR
dc.titleFeasibility study for the establishment of a new airline company in Cyprusel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractΗ μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει να ανακαλύψει εάν μια νεοϊδρυθείσα αεροπορική εταιρεία στην Κύπρο θα ήταν βιώσιμη και, τελικά, να προτείνει το καλύτερο αεροπορικό επιχειρηματικό μοντέλο, κατάλληλο για την Κυπριακή επιβατική αεροπορική αγορά. Φυσικά, η επιλογή του συγκεκριμένου αεροπορικού μοντέλου επηρεάζει την οικονομική βιωσιμότητα της εταιρείας. Για να φτάσει σε καταλήξεις, η διατριβή εξετάζει το σύγχρονο εξωτερικό περιβάλλον της Κυπριακής αεροπορικής βιομηχανίας, το εσωτερικό περιβάλλον της νέας αεροπορικής εταιρείας και το περιβάλλον της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας. Ο έλεγχος έγινε χρησιμοποιώντας μερικά δυναμικά εργαλεία μάρκετιγκ, όπως η ανάλυση της αγοράς, η ανάλυση του ανταγωνισμού (Porter’s Five Forces) και ενός συνδοιασμού ανάλυσης SWOT και PESTLE. Τελικά, η μεταπτυχιακή διατριβή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μια νέα αεροπορική εταιρία που θα ιδρυόταν στην Κύπρο, τη στιγμή που γράφτηκε η διατριβή, θα ήταν πολύ πιθανόν βιώσιμη. Το πιο κατάλληλο επιχειρηματικό μοντέλο για να πετύχει η αεροπορική εταιρεία θα ήταν το μοντέλο χαμηλού κόστους.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record