dc.contributor.advisor | Χασάπης, Κρίστης | |
dc.contributor.author | Pegiotis, Ioannis | |
dc.contributor.other | Πεγιώτης, Ιωάννης | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-09-08 | |
dc.date.accessioned | 2016-09-08T08:18:00Z | |
dc.date.available | 2016-09-08T08:18:00Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-09-08 | |
dc.identifier.other | MBA/2016/00450 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2578 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | This master thesis aims to discover if a newly-established airline carrier in Cyprus would be viable and, ultimately, suggest the best airline business model suitable for the Cyprus passenger aviation market. Of course, the choice of a particular business model greatly influences the financial feasibility of the company. In order to come into conclusions, the thesis examines the contemporary external environment of the Cyprus passenger airline industry, the internal business environment of the new airline, and the environment of the global passenger airline industry. The examination was carried out by using some powerful marketing tools, such as market analysis, competitive analysis (Porter’s Five Forces) and a combination of SWOT and PESTLE analysis. Finally, the master thesis comes to the conclusion that a new airline company established in Cyprus, at the time the thesis was written, would most likely be feasible. The most suitable business model for the airline to succeed would be the low-cost model. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 51 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | en | el_GR |
dc.language.iso | en | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Κυπριακή αεροπορική βιομηχανία | el_GR |
dc.subject | Cyprus airline industry | el_GR |
dc.title | Feasibility study for the establishment of a new airline company in Cyprus | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | Η μεταπτυχιακή διατριβή στοχεύει να ανακαλύψει εάν μια νεοϊδρυθείσα αεροπορική εταιρεία στην Κύπρο θα ήταν βιώσιμη και, τελικά, να προτείνει το καλύτερο αεροπορικό επιχειρηματικό μοντέλο, κατάλληλο για την Κυπριακή επιβατική αεροπορική αγορά. Φυσικά, η επιλογή του συγκεκριμένου αεροπορικού μοντέλου επηρεάζει την οικονομική βιωσιμότητα της εταιρείας. Για να φτάσει σε καταλήξεις, η διατριβή εξετάζει το σύγχρονο εξωτερικό περιβάλλον της Κυπριακής αεροπορικής βιομηχανίας, το εσωτερικό περιβάλλον της νέας αεροπορικής εταιρείας και το περιβάλλον της παγκόσμιας αεροπορικής βιομηχανίας. Ο έλεγχος έγινε χρησιμοποιώντας μερικά δυναμικά εργαλεία μάρκετιγκ, όπως η ανάλυση της αγοράς, η ανάλυση του ανταγωνισμού (Porter’s Five Forces) και ενός συνδοιασμού ανάλυσης SWOT και PESTLE. Τελικά, η μεταπτυχιακή διατριβή καταλήγει στο συμπέρασμα ότι μια νέα αεροπορική εταιρία που θα ιδρυόταν στην Κύπρο, τη στιγμή που γράφτηκε η διατριβή, θα ήταν πολύ πιθανόν βιώσιμη. Το πιο κατάλληλο επιχειρηματικό μοντέλο για να πετύχει η αεροπορική εταιρεία θα ήταν το μοντέλο χαμηλού κόστους. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |