dc.contributor.advisor | Φανουράκη, Κλειώ | |
dc.contributor.author | Μουστάκα, Κατερίνα | |
dc.contributor.other | Moustaka, Katerina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-09-05 | |
dc.date.accessioned | 2016-09-05T11:32:20Z | |
dc.date.available | 2016-09-05T11:32:20Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-09-05 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00064 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2545 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή διερευνά το Θεατρικό Παιχνίδι ως θεατροπαιδαγωγική τεχνική, η οποία δύναται να ενισχύσει την ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών με αυτισμό. Κατά τη βιβλιογραφική ανασκόπηση και θεωρητική τεκμηρίωση του θέματος, προσεγγίστηκαν οι έννοιες του παιχνιδιού, του θεατρικού παιχνιδιού, του αυτισμού και των ιδιαιτεροτήτων του, του θεατρικού παιχνιδιού ως μέσο για την εκπαίδευση παιδιών, που ανήκουν στο Φάσμα του Αυτισμού. Τα ερευνητικά δεδομένα που προέκυψαν από την ανασκόπηση σύγχρονης ξένης και εγχώριας βιβλιογραφίας και αρθρογραφίας είναι περιορισμένα. Παρόλα αυτά συγκλίνουν στα ευεργετικά αποτελέσματα ως προς την ανάπτυξη κοινωνικών και συναισθηματικών δεξιοτήτων, αμβλύνοντας τις αναπτυξιακές διαταραχές που αντιμετωπίζουν τα συγκεκριμένα παιδιά. Στη συνέχεια της μελέτης προστέθηκε η παρουσίαση μιας ερευνητικής προσπάθειας στην οποία μελετήθηκε η εξέλιξη έξι μαθητών ενός Ειδικού Δημοτικού Σχολείου, οι οποίοι συμμετείχαν σε ένα πρόγραμμα παρέμβασης δέκα εβδομαδιαίων συναντήσεων με βάση το Θεατρικό Παιχνίδι. Από την παρατήρηση των ψυχοκοινωνικών τους δεξιοτήτων εξήχθησαν αισιόδοξα δεδομένα, τα οποία υποστήριξαν τους βασικούς ερευνητικούς προβληματισμούς. | el_GR |
dc.format.extent | 136 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρικό παιχνίδι | el_GR |
dc.subject | Theatrical game | el_GR |
dc.subject | Θεατροπαιδαγωγική | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.title | Η συμβολή ενός προγράμματος με στοιχεία θεατρικού παιχνιδιού στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη παιδιών χαμηλής λειτουργικότητας που ανήκουν στο αυτιστικό φάσμα | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This thesis investigates Theatrical Game as a theatre- educational technique which can enhance the psychosocial development of children with autism. In the literature review and theoretical documentation of the matter, approached the topic from the perspectives of the game, the theatrical game, Autism and its specific features, the theatrical game as a medium in the education of children with autism. There has not been a lot of research conducted on this subject so the review of late foreign and domestic scientific literature is limited. However the literature that has been reviewed has all supported the idea that theatre could engender beneficial effects on the development of social and emotional skills by reducing the developmental disorders that are experiencing these children. Then a study added the presentation of a project in which the evolution of six students of a Special Education Primary School was studied, who participated in a ten weeks intervention program. During that effort the group was engaged in theatre games and activities and their psychosocial development was tracked, supporting the idea that theatre can be used to help these students. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |