Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΜανωλιτζάς, Παναγιώτης
dc.contributor.authorΣταματίδου, Χρυσούλα
dc.contributor.otherStamatidou, Chrysoula
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-09-02
dc.date.accessioned2016-09-05T06:00:02Z
dc.date.available2016-09-05T06:00:02Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-09-05
dc.identifier.otherΔΜΥ/2016/00357el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2531
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφκές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΈνα από τα χαρακτηριστικά προβλήματα που αντιμετωπίζει η πρωτοβάθμια φροντίδα υγείας στην Ελλάδα είναι η υποχρηµατοδότηση, η έλλειψη στρατηγικού σχεδιασμού, η ανισοκατανομή των πόρων µε τελικό αποτέλεσμα την περιορισμένη παροχή αποτελεσματικών και αποδοτικών υπηρεσιών υγείας. Αποτέλεσμα όλων των παραπάνω παραγόντων είναι η χαμηλή ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΕΥΝΑΣ: Σκοπός της συγκεκριμένης διατριβής είναι η αξιολόγηση της ικανοποίησης των ασθενών που επισκέπτονται το Ακτινολογικό Εργαστήριο του Π.Ε.∆.Υ. Πειραιά. Η παρούσα διατριβή προέκυψε από την ανάγκη για εύρεση ενός νέου ερωτηματολογίου μέτρησης της ικανοποίησης το οποίο σε σύγκριση µε τα ήδη υπάρχοντα είναι προσαρμοσμένο στην ιδιόμορφη φύση του ακτινολογικού εργαστηρίου των Π.Ε.∆.Υ και το οποίο θα µπορεί να χρησιμοποιηθεί από το σύνολο των Π.Ε.∆.Υ. ΔΕΙΓΜΑ ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΣ: Για τη συλλογή των απαραίτητων πρωτογενών δεδομένων δημιουργήθηκε ερωτηματολόγιο ύστερα από εκτενή βιβλιογραφική ανασκόπηση. Για τη πραγματοποίηση της έρευνας διανεμήθηκαν 978 ερωτηματολόγια, κατά το χρονικό διάστημα Φεβρουάριος 2016 έως Απρίλιος 2016, σε τυχαίο δείγμα ασφαλισμένων. Η ανάλυση των δημογραφικών στοιχείων έγινε µε το στατιστικό πρόγραµµα SPSS και η ανάλυση των δεδομένων για την μέτρηση της ικανοποίησης των πελατών µε χρήση πολυκριτήριας ανάλυσης MUSA ( Multictiteria Satisfaction Analysis).Η μεθοδολογία MUSA µπορεί να αναλύσει την συμπεριφορά των πελατών και να βοηθήσει στην χάραξη ή τον επαναπροσδιορισμό της στρατηγικής μίας επιχείρησης. H µέθοδος MUSA αποτελεί την πολυκριτήρια – σύνθετη προσέγγιση για την µέτρηση και την ανάλυση της ικανοποίησης. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Σύμφωνα με τα αποτελέσματα, το σύνολο των χρηστών των υπηρεσιών του ακτινολογικού εργαστηρίου εμφανίζεται ικανοποιημένο από τις παρεχόμενες υπηρεσίες δεδομένου ότι και ο δείκτης ολικής ικανοποίησης άγγιξε την τιμή 95,18%. Παρόλα αυτά, όπως έδειξαν τα διαγράμματα δράσης και βελτίωσης, υπάρχουν τομείς οι οποίοι μπορούν να βελτιωθούν έτσι ώστε να υπάρξει βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών υγείας. ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ: Σύμφωνα με την ανάλυση που πραγματοποιήθηκε θα πρέπει να αναπτυχθούν δράσεις που σχετίζονται τόσο με τη βελτίωση των κτιριακών εγκαταστάσεων, των χώρων εξετάσεων και αναμονής όσο και με την πληρέστερη πληροφόρηση και φροντίδα των χρηστών υπηρεσιών υγείας από το ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό.el_GR
dc.format.extent84 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΠοιότητα υπηρεσιών υγείαςel_GR
dc.subjectQuality of health servicesel_GR
dc.titleΑξιολόγηση υπηρεσιών υγείας Ακτινολογικού τμήματος με τη χρήση μεθοδολογιών πολυκριτήριας ανάλυσηςel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractOne of the characteristic problems that primary health care faces in Greece is the underfunding, the lack of strategic planning, the unequal distribution of resources with final outcome the limited provision of effective and efficient health services. Result of all the above factors are low patient satisfaction from the health services provided. RESEARCH PURPOSE: The purpose of the specific thesis is the evaluation of the satisfaction of patients who visit the Radiological Laboratory of first national health network (F.N.H.N.) of Piraeus. This thesis emerged out of the need for finding a new questionnaire measuring agenda of satisfaction which compared existing operations requiring adjustments in the nature of a communication procedure Radiological Laboratory of (F.N.H.N.) and can be exploited by all the (F.N.H.N.). SAMPLE AND METHOD: Collecting the necessary raw data questionnaire was achieved after extensive literature review. For the realization of research 978 questionnaires were distributed, during the period February 2016 until April 2016, in a random sample of insured. For analyzing the demographic data the SPSS software was used and the statistical analysis of the data for measuring customer satisfaction used MUSA (Multicrtiteria Satisfaction Analysis). The MUSA method can analyze the customer behavior and assist in the formulation or reorientation strategy of an enterprise. The MUSA method is the multi-criteria – complex approach to measurement and analysis of satisfaction. Results: According to the results, the overall of users of the services of the radiology laboratory appears satisfied with the services provided since total satisfaction index reached the percentage 95.18%. Nevertheless, as shown by the diagrams of action and improvement, there are areas that can be improved in order to provide improved health services Conclusions: According to the analysis performed should develop measures involving both the improvement of buildings, exam spaces and waiting and with the increase of information and health care service users from the medical and paramedical staff.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής