Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Ηλεκτρονική τραπεζική στη σύγχρονη ελληνική πραγματικότητα. Μελέτη περίπτωσης: Τράπεζα Πειραιώς

    Thumbnail
    View/Open
    ΤΡΑ-ΧΡΗ-2016-00282.pdf (778.7Kb)
    Date
    2016-09-01
    Author
    Μιχαηλίδου, Παρασκευή
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Στην παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή, ερευνάται ο ρόλος που διαδραματίζει στη σύγχρονη πραγματικότητα η Ηλεκτρονική Τραπεζική, έχοντας ως υπόδειγμα την περίπτωση της τράπεζας Πειραιώς. Στο πρώτο κεφάλαιο, για την υποστήριξη του θεωρητικού της μέρους, έγινε χρήση δευτερογενών δεδομένων (ακαδημαϊκά βιβλία σχετικά με το θέμα και δημοσιευμένα άρθρα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο). Στο δεύτερο κεφάλαιο, συλλέχθηκαν πρωτογενή δεδομένα μέσω ερωτηματολογίου, προκειμένου να τεκμηριωθεί και ερευνητικά το εν λόγω θέμα. Στο τρίτο κεφάλαιο, παρουσιάζονται τα αποτελέσματα της έρευνας μέσω της ανάλυσης των παραγόντων στα οποία έχει εστιάσει. Στον επίλογο, παρατίθεται ο πυρήνας των αποτελεσμάτων της έρευνας, καθώς και οι προτάσεις για μελλοντικούς ερευνητές. Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, προκύπτει ότι οι καταναλωτές γνωρίζουν τα οφέλη της Ηλεκτρονικής τραπεζικής, ωστόσο προς το παρόν η χρήση των καναλιών της κινείται σε μέτρια επίπεδα σε σχέση με το αναμενόμενο. Αυτό αποτελεί πρόκληση για τη μελλοντική ενίσχυση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης των τραπεζών, καθώς η πίστη των καταναλωτών οδηγεί σε καλύτερα οικονομικά αποτελέσματα.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2523
    Collections
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013