Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Αρχική
  •  Πλοήγηση 
    • Κοινότητες & Συλλογές
    • Ανά ημερομηνία δημοσίευσης
    • Συγγραφείς
    • Τίτλοι
    • Λέξεις κλειδιά
    • Με αριθμό έκδοσης
  • Language elLanguage en
  •  Σύνδεση 
    • Σύνδεση
    Προβολή τεκμηρίου 
    • Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    •   Αρχική
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)
    • Προβολή τεκμηρίου
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Μελέτη περίπτωσης: Κατάστημα σνάκ/καφέ με παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα σε Σουηδικό Mall

    Thumbnail
    Προβολή/Άνοιγμα
    ΤΡΑ-ΧΡΗ-2016-00271.pdf (991.3Kb)
    Ημερομηνία
    2016-09-01
    Συγγραφέας
    Τσιγαρίδα, Μαρία
    Μεταδεδομένα
    Εμφάνιση πλήρους εγγραφής
    Επιτομή
    Στην παρούσα μελέτη περίπτωσης εξετάσαμε μία επιχείρηση η οποία ξεκίνησε να δραστηριοποιείται στην αγορά του καφέ/σνακ, με ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα.Με τη χρήση ενός ερωτηματολογίου και δευτερογενών δεδομένων είδαμε ότι η ετήσια προσδοκώμενη κερδοφορία είναι 51917.67€, με τυπική απόκλιση 3269.02€ και με πάγια ετήσια έξοδα (ενοίκιο και μισθοί) 45000€. Ο εσωτερικόςσυντελεστής απόδοσης των ιδίων κεφαλαίων είναι μεταξύ 80.61%-213.45%, ανάλογα το σενάριο και τον χρονικό ορίζοντα. Η αντιμετώπιση των προϊόντων αυτών είναι θετική έως πολύ θετική, οι καταναλωτές τα θεωρούν ιδιαίτερα διαφοροποιημένα και ανώτερα από τα αντίστοιχα πιο συνηθισμένα πιο ευρείας κατανάλωσης. Το εμπορικό κέντρο δείχνει, τους πρώτους τέσσερεις μήνες της ζωής του, πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα. Βρήκαμε ότι παραδοσιακά προϊόντα από άλλες περιοχές του πλανήτη έχουν μία κάπως θετική αντιμετώπιση, αλλά δεν έχουμε ξεκάθαρα αποτελέσματα για αυτό. Ο ανταγωνισμός εντός του εμπορικού είναι ισχυρός, αλλά το προϊόν που εξετάσαμε οι καταναλωτές το θεωρούν σαφώς διαφορετικό και ανώτερο. Η επιχείρηση κρίνεται βιώσιμη μακροπρόθεσμα αλλά χρειάζεται επέκταση των δραστηριοτήτων της και σε εύρος προϊόντων αλλά και σε επέκταση του δικτύου της.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2521
    Συλλογές
    • Τραπεζική Χρηματοοικονομική (ΕΛΛ) / Banking and Finance (in Greek)

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013

     

    Πλοήγηση

    Όλο το ΑποθετήριοΚοινότητες & ΣυλλογέςΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσηςΑυτή η συλλογήΑνά ημερομηνία δημοσίευσηςΣυγγραφείςΤίτλοιΛέξεις κλειδιάΜε αριθμό έκδοσης

    Ο λογαριασμός μου

    ΣύνδεσηΕγγραφή

    Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου

    Ταχ, Κιβ. 12794,

    2252, Λατσιά

    Κύπρος

    Τηλ.: +357 22 411600

    Φαξ.: +357 22 411601

    • Βοήθεια
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
    • Βιβλιοθήκη ΑΠΚΥ
    • Πολιτικές
    • Προσβασιμότητα και Προστασία Δεδομένων

    Βρείτε μας στο:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    Το έργο eUniversity συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Περιφερειακής Aνάπτυξης (ΕΤΠΑ) και από Εθνικούς πόρους κατά την Προγραμματική Περίοδο 2007-2013