dc.contributor.advisor | Κατσαρίδου, Μάρθα | |
dc.contributor.author | Κοντογιώργη, Δήμητρα | |
dc.contributor.other | Kontogiwrgi, Demetra | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-22 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-25T05:23:17Z | |
dc.date.available | 2016-07-25T05:23:17Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-25 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00057 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2477 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι η διδασκαλία της λογοτεχνίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας αντιμετωπίζει δυσκολίες. Αν και στο ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών η θέση της λογοτεχνίας εχει αναβαθμιστεί, στη σχολική πρακτική περιορίζεται στην αυθαίρετη κατάταξη των έργων σε θεματικές ενότητες και στην αποσπασματική διδασκαλία τους απο το Ανθολόγιο. Το γεγονός αυτό καταργεί την αναγνωστική απόλαυση και δεν προωθεί την φιλαναγνωσία και τη δημιουργία συνειδητών και ανεξάρτητων αναγνωστών. Επομένως είναι ανάγκη το λογοτεχνικό βιβλίο να αποκτήσει μια δυναμική στη σχολική πραγματικότητα με εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης. Η παρούσα έρευνα, με τη βοήθεια της μεθόδου της Έρευνας δράσης, προσπάθησε να ανιχνευσει αν το εκπαιδευτικό δράμα ως εναλλακτική πρακτική μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στην σχολική τάξη. Επίσης προσπάθησε να ανδείξει στερεότυπα και παγιωμένες αντιλήψεις, να ανακαλέσει προσωπικές εμπειρίες και να αλλάξει στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στο σχολικό εκφοβισμό. | el_GR |
dc.format.extent | vii, 103 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Λογοτεχνία -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευση | el_GR |
dc.subject | Literature -- Greek primary education | el_GR |
dc.subject | Σχολικός εκφοβισμός | el_GR |
dc.subject | School bullying | el_GR |
dc.title | Το εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο προώθησης της φιλαναγνωσίας: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση με θέμα το σχολικό εκφοβισμό | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | It is common knowledge that the teaching of literature in the Greek Primary Education system faces difficulties. Although the current Greek Analytical Studies Program for literature has been upgraded, in practice literature in schools is limited to the arbitrary classification of literary works into thematic units and their fragmentary teaching from the Anthology. This eliminates the enjoyment of reading and does not promote filanagnosia which would lead to conscious and independent readers. Therefore, it is essential that the literary book acquire a dynamic presence in the educational reality by means of alternative approaches. The present research, with the help of the method Action Research, endeavoured to detect whether educational drama as an alternative practice may be used as a tool for the promotion of filanagnosia in the classroom. Also tried to point out the stereotypes and established perceptions, to recollect personal experiences and to change views and attitudes towards bullying. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |