Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Το εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο προώθησης της φιλαναγνωσίας: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση με θέμα το σχολικό εκφοβισμό

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2016-00057.pdf (1.683Mb)
    Date
    2016-07-25
    Author
    Κοντογιώργη, Δήμητρα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Αποτελεί κοινή διαπίστωση ότι η διδασκαλία της λογοτεχνίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας αντιμετωπίζει δυσκολίες. Αν και στο ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών η θέση της λογοτεχνίας εχει αναβαθμιστεί, στη σχολική πρακτική περιορίζεται στην αυθαίρετη κατάταξη των έργων σε θεματικές ενότητες και στην αποσπασματική διδασκαλία τους απο το Ανθολόγιο. Το γεγονός αυτό καταργεί την αναγνωστική απόλαυση και δεν προωθεί την φιλαναγνωσία και τη δημιουργία συνειδητών και ανεξάρτητων αναγνωστών. Επομένως είναι ανάγκη το λογοτεχνικό βιβλίο να αποκτήσει μια δυναμική στη σχολική πραγματικότητα με εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης. Η παρούσα έρευνα, με τη βοήθεια της μεθόδου της Έρευνας δράσης, προσπάθησε να ανιχνευσει αν το εκπαιδευτικό δράμα ως εναλλακτική πρακτική μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στην σχολική τάξη. Επίσης προσπάθησε να ανδείξει στερεότυπα και παγιωμένες αντιλήψεις, να ανακαλέσει προσωπικές εμπειρίες και να αλλάξει στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στο σχολικό εκφοβισμό.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2477
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013