Show simple item record

dc.contributor.advisorΚατσαρίδου, Μάρθα
dc.contributor.authorΚοντογιώργη, Δήμητρα
dc.contributor.otherKontogiwrgi, Demetra
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-22
dc.date.accessioned2016-07-25T05:23:17Z
dc.date.available2016-07-25T05:23:17Z
dc.date.copyright2016-05
dc.date.issued2016-07-25
dc.identifier.otherΘΣΠ/2016/00057el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2477
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΑποτελεί κοινή διαπίστωση ότι η διδασκαλία της λογοτεχνίας στην Πρωτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας αντιμετωπίζει δυσκολίες. Αν και στο ισχύον αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών η θέση της λογοτεχνίας εχει αναβαθμιστεί, στη σχολική πρακτική περιορίζεται στην αυθαίρετη κατάταξη των έργων σε θεματικές ενότητες και στην αποσπασματική διδασκαλία τους απο το Ανθολόγιο. Το γεγονός αυτό καταργεί την αναγνωστική απόλαυση και δεν προωθεί την φιλαναγνωσία και τη δημιουργία συνειδητών και ανεξάρτητων αναγνωστών. Επομένως είναι ανάγκη το λογοτεχνικό βιβλίο να αποκτήσει μια δυναμική στη σχολική πραγματικότητα με εναλλακτικούς τρόπους προσέγγισης. Η παρούσα έρευνα, με τη βοήθεια της μεθόδου της Έρευνας δράσης, προσπάθησε να ανιχνευσει αν το εκπαιδευτικό δράμα ως εναλλακτική πρακτική μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως εργαλείο για την προώθηση της φιλαναγνωσίας στην σχολική τάξη. Επίσης προσπάθησε να ανδείξει στερεότυπα και παγιωμένες αντιλήψεις, να ανακαλέσει προσωπικές εμπειρίες και να αλλάξει στάσεις και συμπεριφορές απέναντι στο σχολικό εκφοβισμό.el_GR
dc.format.extentvii, 103 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΛογοτεχνία -- Πρωτοβάθμια εκπαίδευσηel_GR
dc.subjectLiterature -- Greek primary educationel_GR
dc.subjectΣχολικός εκφοβισμόςel_GR
dc.subjectSchool bullyingel_GR
dc.titleΤο εκπαιδευτικό δράμα ως εργαλείο προώθησης της φιλαναγνωσίας: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση με θέμα το σχολικό εκφοβισμόel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractIt is common knowledge that the teaching of literature in the Greek Primary Education system faces difficulties. Although the current Greek Analytical Studies Program for literature has been upgraded, in practice literature in schools is limited to the arbitrary classification of literary works into thematic units and their fragmentary teaching from the Anthology. This eliminates the enjoyment of reading and does not promote filanagnosia which would lead to conscious and independent readers. Therefore, it is essential that the literary book acquire a dynamic presence in the educational reality by means of alternative approaches. The present research, with the help of the method Action Research, endeavoured to detect whether educational drama as an alternative practice may be used as a tool for the promotion of filanagnosia in the classroom. Also tried to point out the stereotypes and established perceptions, to recollect personal experiences and to change views and attitudes towards bullying.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record