dc.contributor.advisor | Κατσαρίδου, Μάρθα | |
dc.contributor.author | Χριστοδούλου, Δήμητρα | |
dc.contributor.other | Christodoulou, Demetra | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-15 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-19T07:44:56Z | |
dc.date.available | 2016-07-19T07:44:56Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-19 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00051 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2415 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Η παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή πραγματεύεται το φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας τόσο σε θεωρητικό, όσο και σε πρακτικό επίπεδο με τη ματιά της θεατρικής τέχνης. Αναλύεται το θεωρητικό πλαίσιο της θεατρικής αγωγής, με έμφαση στον κοινωνικό της ρόλο και κατόπιν περιγράφονται οι βασικές θεατρικές μορφές στις οποίες βασίστηκε η εκπαιδευτικός-ερευνήτρια για τη δημιουργία του θεατρικού μοντέλου που χρησιμοποιήθηκε στην εκπαιδευτική παρέμβαση. Πραγματοποιείται σύνδεση των θεωριών: θεατρική αγωγή και ενδοσχολική βία και ακολούθως περιγράφεται η εκπαιδευτική παρέμβαση που πραγματοποιήθηκε σε σχολείο δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, χρησιμοποιώντας τη μέθοδο έρευνα δράσης. Η μεταπτυχιακή διατριβή ολοκληρώνεται με την ανάλυση των συμπερασμάτων απαντώντας στο βασικό ερώτημα: πώς η θεατρική αγωγή μπορεί να συμβάλλει στην ευαισθητοποίηση των μαθητών απέναντι στο φαινόμενο της ενδοσχολικής βίας. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 67 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρική αγωγή | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.subject | Ενδοσχολική βία | el_GR |
dc.subject | School violence | el_GR |
dc.title | Θεατρική αγωγή και ενδοσχολική βία: Μια εκπαιδευτική παρέμβαση | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This thesis addresses the phenomenon of school violence from the theatrical art perspective, both at the theoretical and practical level. It analyses the theoretical framework of theatre education, with emphasis on its social role and then describes the basic forms of theatre on which the teacher-researcher relied upon for the design of the theatrical model used in the educational intervention. Moreover the thesis links the theories of theatrical education with school violence and subsequently describes the educational intervention that took place in a high school, using the method of action research. The thesis concludes with an analysis of the findings and hence answers the main question: how can the theatrical education contribute in increasing the awareness of students towards the phenomenon of school violence. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |