dc.contributor.advisor | Κατσαρίδου, Μάρθα | |
dc.contributor.author | Μιχαήλ, Βαλεντίνα | |
dc.contributor.other | Michael, Valentina | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-15 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-19T07:44:36Z | |
dc.date.available | 2016-07-19T07:44:36Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-19 | |
dc.identifier.other | ΘΣΠ/2016/00049 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2413 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη μιας μορφής βιωματικής μάθησης, του θεάτρου, στην πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού σε μια ομάδα μαθητών σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αρχικά επιχειρείται η θεωρητική σύνδεση θεατρικών μορφών και πιο συγκεκριμένα του Θεάτρου του Καταπιεσμένου του βραζιλιάνου θεατρανθρώπου Augusto Boal με το κοινωνικό φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Στη συνέχεια, το Θέατρο του Καταπιεσμένου χρησιμοποιείται ως εργαλείο κοινωνικής παρέμβασης στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της υλοποίησης παρέμβασης σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η μέθοδος που επιλέγεται στην παρέμβαση είναι μία ποιοτική μέθοδος, η έρευνα δράσης. Έχοντας θέσει ως κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών κατά του σχολικού εκφοβισμού, η έρευνα απέδειξε ότι οι μαθητές κατανόησαν τις διαφορετικές μορφές βίας και τη συναισθηματική την οποία είχαν δυσκολευτεί να αναγνωρίσουν αρχικά ως όρο, αντιλήφθηκαν τα συναισθήματα του θύματος, του θύτη και των ουδέτερων παρατηρητών και ενεργοποιηθήκαν προτείνοντας εναλλακτικούς τρόπους διαχείρισης συγκρούσεων. | el_GR |
dc.format.extent | 94 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Θεατρική αγωγή | el_GR |
dc.subject | Theatre education | el_GR |
dc.subject | Σχολικός εκφοβισμός | el_GR |
dc.subject | School bullying | el_GR |
dc.title | Θέατρο του καταπιεσμένου-εφαρμογές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρέμβαση με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά του σχολικού εκφοβισμού | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | The subject of this master thesis is the study of a form of experiential learning, drama prevention and threatment of bullying in a group Secondary school students. First attemps to link theoretical theatrical forms and more specifically the Theatre of the Oppressed of Augusto Boal Brazillian and the social phenomenon of bullying. Then The Theatre of the Oppressed used as a social intervention tool in the design and implementation of intervention in secondary school students. The method chosen for intervention is a gualitative method, action research. Having set as main objectine to sensitize students against bullying,the investigation showed that they understood the different forms of violence and emotional which were difficult to initially recognize a condition,realized the feelings of the victim ,the perpetrator and neutral observers and activated by proposing alternative ways of conflict management. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |