Kypseli Logo
    • Ελληνικά
    • English
  •  Home
  •  Browse 
    • Communities & Collections
    • By Issue Date
    • Authors
    • Titles
    • Subjects
    • By Issue number
  • Language elLanguage en
  •  Login 
    • Sign in
    View Item 
    • Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    •   Home
    • Αποθετήριο Ανοικτού Πανεπιστημίου Κύπρου (Repository of the Open University of Cyprus)
    • Μεταπτυχιακές διατριβές / Master Τhesis
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Θέατρο του καταπιεσμένου-εφαρμογές στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Παρέμβαση με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης κατά του σχολικού εκφοβισμού

    Thumbnail
    View/Open
    ΘΣΠ-2016-00049.pdf (818.4Kb)
    Date
    2016-07-19
    Author
    Μιχαήλ, Βαλεντίνα
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Θέμα της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής είναι η μελέτη μιας μορφής βιωματικής μάθησης, του θεάτρου, στην πρόληψη και αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού σε μια ομάδα μαθητών σχολείου Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Αρχικά επιχειρείται η θεωρητική σύνδεση θεατρικών μορφών και πιο συγκεκριμένα του Θεάτρου του Καταπιεσμένου του βραζιλιάνου θεατρανθρώπου Augusto Boal με το κοινωνικό φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού. Στη συνέχεια, το Θέατρο του Καταπιεσμένου χρησιμοποιείται ως εργαλείο κοινωνικής παρέμβασης στο πλαίσιο του σχεδιασμού και της υλοποίησης παρέμβασης σε μαθητές Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η μέθοδος που επιλέγεται στην παρέμβαση είναι μία ποιοτική μέθοδος, η έρευνα δράσης. Έχοντας θέσει ως κύριο στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών κατά του σχολικού εκφοβισμού, η έρευνα απέδειξε ότι οι μαθητές κατανόησαν τις διαφορετικές μορφές βίας και τη συναισθηματική την οποία είχαν δυσκολευτεί να αναγνωρίσουν αρχικά ως όρο, αντιλήφθηκαν τα συναισθήματα του θύματος, του θύτη και των ουδέτερων παρατηρητών και ενεργοποιηθήκαν προτείνοντας εναλλακτικούς τρόπους διαχείρισης συγκρούσεων.
    URI
    http://hdl.handle.net/11128/2413
    Collections
    • Θεατρικές Σπουδές (ΕΛΛ) / Theatre Studies (in Greek)

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue numberThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsBy Issue number

    My Account

    Sign inRegister

    Open University of Cyprus

    PO Box 12794,

    2252, Latsia

    Cyprus

    Tel.: +357 22 411600

    Fax.: +357 22 411601

    • Help
    • Contact Us
    • Open University of Cyprus
    • OUC Library
    • Policies
    • Accessibility and Data Protection

    Find us on:

    • FacebookFacebook
    • EU Flag
    • Republic of Cyprus
    • Structural Funds
    • e University
    • Open University of Cyprus

    The eUniversity Project is co-founded by the European Regional Development Fund and National Funds in the Programmatic Period 2007-2013