dc.contributor.advisor | Δερμεντζόπουλος, Χρήστος | |
dc.contributor.author | Βολοτόπουλος, Δημήτρης | |
dc.contributor.other | Volotopoulos, Demetris | |
dc.coverage.spatial | Κύπρος | el_GR |
dc.date.accessioned | 2016-07-14 | |
dc.date.accessioned | 2016-07-15T05:55:13Z | |
dc.date.available | 2016-07-15T05:55:13Z | |
dc.date.copyright | 2016-05 | |
dc.date.issued | 2016-07-15 | |
dc.identifier.other | ΠΠΑ/2016/00001 | el_GR |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11128/2402 | |
dc.description | Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές. | el_GR |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία πραγματευόμαστε τα ψηφιακά παιχνίδια ως πολιτισμικό φαινόμενο. Στο πλαίσιο αυτό, εξετάζουμε τις αναπαραστάσεις της ιστορίας σε πέντε επιλεγμένα ψηφιακά παιχνίδια που σχετίζονται με τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο. Μέσα από την βιβλιογραφική ανασκόπηση και την ανάλυση λόγου και περιεχομένου, η οποία βασίστηκε σε επιστημονικές μελέτες σχετικά με τις εκφραστικές δυνατότητες του μέσου, διερευνούμε πώς οι παίκτες μπορούν να προσεγγίσουν, αναδημιουργήσουν, ανατρέψουν, κατευθύνουν και παίξουν με το ιστορικό παρελθόν, αποφεύγοντας τις επικρίσεις για τυχόν ιστορικές ανακρίβειες των συγκεκριμένων παιχνιδιών. Επιπρόσθετα, εξετάζουμε τρία επιλεγμένα εκπαιδευτικά ψηφιακά παιχνίδια που σχετίζονται με τον Α΄ Παγκόσμιο Πόλεμο και αναφερόμαστε στις δυνατότητες και τους περιορισμούς τους στα πλαίσια της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Στο τέλος της εργασίας, το βασικό συμπέρασμα είναι ότι τα ιστορικά ψηφιακά παιχνίδια συνιστούν μια νέα μορφή ιστορικής έκφρασης· και υπό αυτήν την έννοια, συμβάλλουν με το δικό τους τρόπο στην παραγωγή πολιτισμικής μνήμης και τη συγκρότηση της δημόσιας ιστορίας. | el_GR |
dc.format.extent | vi, 74 σ. 30 εκ. | el_GR |
dc.language | gr | el_GR |
dc.language.iso | gr | el_GR |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/closedAccess | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακά παιχνίδια -- Σχεδιασμός | el_GR |
dc.subject | Design of digital games | el_GR |
dc.subject | Ψηφιακά παιχνίδια -- Πολιτιστικό φαινόμενο | el_GR |
dc.subject | Digital games -- Cultural phenomenon | el_GR |
dc.title | Παίζοντας με το παρελθόν, προσεγγίζοντας το παρελθόν: όψεις του Α' Παγκοσμίου πολέμου στα ψηφιακά παιχνίδια | el_GR |
dc.type | Μεταπτυχιακή Διατριβή | el_GR |
dc.description.translatedabstract | This study deals with digital games as a cultural phenomenon. In this context, we aim to examine the representation of history in five selected World War I digital games. Through a literature review and a content and narrative analysis based on studies of the expressive potential of the medium, we avoid criticisms of historical inaccuracy in these games, but explore instead the ways in which players can engage with, play with, recreate, subvert and direct the historical past. Furthermore, we also examine three selected World War I educational games and discuss the potential and limitations of digital based-game learning. At the end of the study, the main conclusion is that historical digital games are a new mode of historical expression. In this regard, they contribute in their own way to our collective memory and our construct of public history. | el_GR |
dc.format.type | pdf | el_GR |