Show simple item record

dc.contributor.advisorΑσσιώτης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΚωνσταντίνου, Ευγενία
dc.contributor.otherConstantinou, Evgenia
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-07-05
dc.date.accessioned2016-07-05T11:28:40Z
dc.date.available2016-07-05T11:28:40Z
dc.date.copyright2016-04
dc.date.issued2016-07-05
dc.identifier.otherMBA/2016/00413el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2365
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ ποιότητα των βιβλιοθηκών αυξάνεται σημαντικά σύμφωνα με τις σύγχρονες τεχνικές του μάνατζμεντ, οι οποίες περιλαμβάνουν τεχνικές αξιολόγησης, παρέχουν δείκτες μέτρησης και βελτίωσης της ποιότητας που έχουν να προσφέρουν προς τους χρήστες τους. Ο σκοπός των βιβλιοθηκών είναι να ικανοποιούν τους χρήστες με την σύμφωνη γνώμη των επιστημόνων πληροφόρησης που είναι πρωτοστάτες στην διάδοσης της γνώσης. Ο ρόλος των Δημοτικών Βιβλιοθηκών είναι πολύ σημαντικός γι’ αυτό και η παρούσα διατριβή αποσκοπεί στο να μελετήσει την αναδιοργάνωση και την επαναδραστηριοποίηση της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου και κατά πόσο είναι ικανοποιημένοι οι χρήστες της μετά από την υλοποίηση του έργου. Η συγκεκριμένη ερευνητική εργασία παρουσιάζει τα αποτελέσματα μιας ποιοτικής και ποσοτικής έρευνας όπως αυτά προέκυψαν μέσα από τα δύο ερωτηματολόγια που είχαν ετοιμαστεί για να αποσαφηνιστεί η ικανοποίηση των χρηστών της Δημοτικής Βιβλιοθήκης Πάφου. Το ένα ερωτηματολόγιο έχει απαντηθεί από τους χρήστες της βιβλιοθήκης για να αποτυπωθεί το αίσθημα ικανοποίησης των παρεχόμενων υπηρεσιών της βιβλιοθήκης και το άλλο ερωτηματολόγιο έχει προσαρμοστεί για να απαντηθεί μόνο από τα συμβαλλόμενα μέρη του Δήμου Πάφου και από την Κυπριακή Ένωση Βιβλιοθηκονόμων – Επιστημόνων Πληροφόρησης που έχουν αναλάβει την διαδικασία ολοκλήρωσης του έργου «Ανασύσταση και επαναλειτουργίας της δημοτικής βιβλιοθήκης Πάφου». Τα αποτελέσματα της ποσοτικής έρευνας έδειξαν πως οι χρήστες της δημοτικής βιβλιοθήκης είναι αρκετά ικανοποιημένοι από την υλοποίηση του έργου. Η ποιοτική έρευνα έδειξε πως από μεριάς της η διοίκηση είναι επίσης ευχαριστημένοι από την επαναδραστηριοποίηση – αναδιοργάνωση της βιβλιοθήκης και είναι σε θέση να υποστηρίξουν την όλη προσπάθεια που έχει γίνει. Τέλος παρουσιάζονται πιθανοί τρόποι βελτίωσης της βιβλιοθήκης για πιο αποτελεσματική οργάνωση και διοίκηση, προσδοκώντας να αποτελέσει πρότυπο και για τις άλλες δημοτικές βιβλιοθήκες που παραμένουν αναξιοποίητες.el_GR
dc.format.extent68 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΔημοτική Βιβλιοθήκη Πάφουel_GR
dc.subjectPaphos Municipality Libraryel_GR
dc.subjectΔημοτική Βιβλιοθήκη Πάφου -- Οργάνωση και Διοίκησηel_GR
dc.titleΑναδιοργάνωση - ανασύσταση δημοτικής βιβλιοθήκης. Μελέτη περίπτωσης: Δημοτική Βιβλιοθήκη Πάφουel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe quality of libraries is improving drastically as the years go by due to the implementation of management techniques in to their overall design, operation and evaluation. Managerial evaluation techniques introduce evaluation indexes suggesting new and innovative ways to improve the services offered to the users. The primary scope of a library is the user’s satisfaction and coverage of their needs in full compliance to the ideas and methodology suggested by librarian which becomes the prime movers of educational tools such as books. The role of municipality libraries in being sparks of wisdom is of great importance nowadays. Our thesis aims to evaluate the level of satisfaction of the Paphos municipality library users after the organizational reconstruction and reopening. Our thesis suggests and evaluates the results of the qualitative and quantitative analysis curried out on the information given by the 2 questioners developed. The fist questioner was answered by the library uses in order to evaluate the level of satisfaction concerning the services provided and the second one was answered by the municipality personnel involved on the reconstruction as well as the members of the librarian committee due to their supervision and overall contribution to the project. On the one hand the results suggested by the quantitative analysis indicate the high level of user’s satisfaction concerning the overall services provided. On the other hand, the qualitative analysis indicated that the supervisors seem to be satisfied from the entire project and they are willing to support similar attempts. Finally our thesis is presenting ways and processes for further improvement in form of organizational efficiency and administration hoping to become a model for other municipal libraries that remain untapped.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record