Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject "Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ"
Now showing items 1-1 of 1
-
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ: Η επίδραση στον ελληνικό τραπεζικό κλάδο
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-05)Το ψηφιακό περιβάλλον έχει μεταβάλλει τις περισσότερες από τις καθημερινές συναλλαγές των καταναλωτών. Στη σύγχρονη εποχή ο πελάτης μπορεί να προβεί στην αγορά των επιθυμητών προϊόντων και υπηρεσιών, μέσω του διαδικτύου, ...