Browsing Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) by Subject "Queuing management systems -- Call centres"
Now showing items 1-1 of 1
-
Συστήματα διαχείρισης ουρών αναμονής: Μελέτη περίπτωσης στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας ΘΕΣγάλα
(Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου, 2018-01)Αντικείμενο της παρούσας μεταπτυχιακής διατριβής αποτελεί η μελέτη των συστημάτων διαχείρισης ουρών αναμονής που χρησιμοποιούνται σε τηλεφωνικά κέντρα εξυπηρέτησης πελατών. Στα πλαίσια της εργασίας γίνεται αρχικά μια ...