Πλοήγηση Διοίκηση Τεχνολογία και Ποιότητα (ΕΛΛ) / Management, Technology and Quality (in Greek) ανά Θέμα "Μάρκετινγκ υπηρεσιών"
Αποτελέσματα 3-3 από 3
-
Ο ρόλος των νέων εργαλείων επικοινωνίας στο μάρκετινγκ υπηρεσιών. Συγκριτική μελέτη στον τραπεζικό κλάδο
(2016-03-31)Ένα από τα σημαντικότερα εργαλεία για την υιοθέτηση μιας νέας ταυτότητας και ενός νέου οράματος είναι η εταιρική επικοινωνία τόσο στο εσωτερικό του οργανισμού που δημιουργείται όσο και στην εξωτερική επικοινωνία με πελάτες ...