Show simple item record

dc.contributor.advisorΛιαρόπουλος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΠαύλου, Ελένη
dc.contributor.otherPavlou, Eleni
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-29
dc.date.accessioned2016-03-30T07:36:21Z
dc.date.available2016-03-30T07:36:21Z
dc.date.copyright2016-01
dc.date.issued2016-03-30
dc.identifier.otherΕΔΜ/2016/00017el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2265
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΠΡΟΛΟΓΟΣ: Στην παρούσα μελέτη διερευνάται ο τρόπος με τον οποίο τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (social media) γίνονται αντικείμενο πραγμάτευσης της τζιχαντιστικής εξτρεμιστικής οργάνωσης Islamic State of Iraq and Sham (ISIS), το γενικότερο όραμα της οποίας προσδιορίζεται μέσα από την εντολή για εδραίωση ενός Ενιαίου Ισλαμικού Χαλιφάτου που θα αποτελέσει πόλο έλξης για τους απανταχού ευσεβείς Μουσουλμάνους. Είναι κατανοητό πως μια ακαδημαϊκή διατριβή πρέπει να έχει ισχυρό και ξεκάθαρο θεωρητικό και μεθοδολογικό υπόβαθρο, μέσα από το οποίο θα απαντώνται τα ερευνητικά ερωτήματα που τέθηκαν εξαρχής, προκύπτοντα από τη συνολική εκτίμηση της θεωρίας και τον μετέπειτα προσδιορισμό των μεταβλητών και των εργαλείων που θα χρησιμοποιηθούν στo πλαίσιo μιας ποσοτικής ή ποιοτικής ανάλυσης. Εντούτοις, η γράφουσα επέλεξε να προσεγγίσει το ζήτημα της συμπαρομαρτούσας σχέσης νέων Μέσων και εξτρεμισμού περισσότερο από την πλευρά της εφαρμοσμένης δημοσιογραφίας και επικοινωνίας, χωρίς ωστόσο αυτό να καταργεί την πρόθεση για παράλληλη συμπόρευση με τα βασικά της ακαδημαϊκής έρευνας, βήμα απαραίτητο για μια πιθανή σύνδεση των ευρημάτων με θεμελιώδεις θεωρίες που βρίσκονται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και που η επεξήγηση των εκφάνσεών τους ενδέχεται να πριμοδοτήσει λύσεις για σύγχρονα αναπάντητα κοινωνιολογικά ερωτήματα. Με αυτά τα δεδομένα, η διαδικασία εκπόνησης της διατριβής εξελήφθη ως μια ευκαιρία πειραματισμού, κινούμενη στο πλαίσιο ενός καινούριου είδους (genre), το οποίο εν μέρει μπορεί να επεξηγηθεί ως ένα desk research δομημένο από υλικά της εφαρμοσμένης δημοσιογραφίας και επικοινωνίας και ενδυναμωμένο από τις διαδικασίες της επιστημονικής έρευνας. Η υπόθεση έρευνας της εν λόγω εργασίας στοχεύει στην εξέταση μιας εν δυνάμει αναδυόμενης καμπάνιας πολιτικής επικοινωνίας από μέρους του Ισλαμικού Κράτους, η οποία τείνει να αφήσει το δικό της ανανεωτικό στίγμα στην ήδη υπάρχουσα σχέση media και εξτρεμιστικών οργανώσεων που θα αναλυθεί στο επόμενο κεφάλαιο. Η εξέταση της υπόθεσης έρευνας θα πραγματοποιηθεί μέσα από την προσέγγιση της δομής μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής επικοινωνίας, η οποία θα συμπεριλαμβάνει τη διάγνωση προβλήματος, το όραμα, τους στόχους, τις δράσεις και εργαλεία, το περιεχόμενο παραγωγής και τελική αποτίμηση της επικοινωνιακής προσπάθειας του ISIS, ενώ τα ερευνητικά ερωτήματα που προκύπτουν αφορούν στην εξεύρεση στοιχείων και μεθόδων που ενδεχομένως επιστρατεύει η οργάνωση από το πεδίο του εφαρμοσμένου πολιτικού μάρκετινγκ, καθώς και στην επεξήγηση της μεταβαλλόμενης συμπεριφοράς της ‘ορατότητας’ υπό το πρίσμα της μετάβασης από τα παραδοσιακά μέσα (mainstream) στα καινοτόμα (κυρίως πλατφόρμες social media).el_GR
dc.format.extent105 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΜέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectSocial mediael_GR
dc.titleΗ εποχή της διαδικτυακής κοινωνίας: Κριτική προσέγγιση της χρήσης των μέσων κοινωνικής δικτύωσης απο το ISISel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstract-------el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record