Show simple item record

dc.contributor.advisorΤσιπλάκου, Σταυρούλα
dc.contributor.authorΣτυλιανού, Ήρα
dc.contributor.otherStylianou, Ira
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-17
dc.date.accessioned2016-03-17T11:35:37Z
dc.date.available2016-03-17T11:35:37Z
dc.date.copyright2016
dc.date.issued2016-03-17
dc.identifier.otherΕΓΛ/2016/00034el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2226
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΗ παρούσα μεταπτυχιακή διατριβή εντάσσεται στο πλαίσιο της διδακτικής της ελληνικής γλώσσας και το ερευνητικό της ενδιαφέρον επικεντρώνεται στη διασύνδεση του κριτικού γραμματισμού με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Σε πρώτη φάση, γίνεται απόπειρα ορισμού της έννοιας του γραμματισμού μέσα από την ανασκόπηση παραδοσιακών και σύγχρονων προσεγγίσεων, με έμφαση στον κριτικό γραμματισμό, στην παιδαγωγική του και στη συμβολή της λειτουργικής γραμματικής προς ενίσχυσή του. Σε δεύτερη φάση ακολουθεί περιγραφή δομικών αρχών και χαρακτηριστικών των λογισμικών κοινωνικής αλληλεπίδρασης και των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και οι δυνατότητες ενίσχυσης του κριτικού γραμματισμού με τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Γίνεται μια ανασκόπηση ένταξης των ΤΠΕ στην εκπαίδευση και συσχέτιση των μοντέλων μάθησης με τα Λογισμικά Κοινωνικής Αλληλεπίδρασης και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Στη συνέχεια το ερευνητικό ενδιαφέρον μετατοπίζεται σε πρακτικές προεκτάσεις και πρακτική εφαρμογή – αξιοποίηση των μέσων αυτών προς ενίσχυση και ενδυνάμωση τόσο του θεωρητικού πλαισίου του κριτικού γραμματισμού όσο και της παιδαγωγικής του μέσα από μία πρόταση διδασκαλίας η οποία ενσωματώνει τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης στην παιδαγωγική του κριτικού γραμματισμού.el_GR
dc.format.extent82 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚριτικός γραμματισμός -- Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσηςel_GR
dc.subjectCritical literacy -- Social mediael_GR
dc.titleΕνσωμάτωση των ΤΠΕ στη γλωσσική διδασκαλία: Αξιοποίηση λογισμικών κοινωνικής αλληλεπίδρασης και μέσων κοινωνικής δικτύωσης προς ενίσχυση του κριτικού γραμματισμούel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThis thesis is part of the teaching of the Greek language and its research focuses on the interface of between critical literacy and social media. In the first part, it attempts to define the concept of literacy through the review of traditional and modern approaches with emphasis on critical literacy pedagogy and the contribution of functional grammar. In the second part a description of structural properties and features of software for social interaction and social media and of the opportunities for reinforcing critical literacy with the aid of social media. First, the models for the integration of “ICT” in education are described and correlations between learning models and Software for Social Interaction and Social Media are highlighted. The research focus then shifts to implications and practical applications, namely the use of these tools to strengthen and empower both the theoretical framework and the pedagogy of critical literacy through a proposal for of instruction which integrates social media in the context of critical literacy.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record