Show simple item record

dc.contributor.advisorΚλεάνθους, Πάρις
dc.contributor.authorΚούτρα, Φωτεινή
dc.contributor.otherKoutra, Fwteini
dc.coverage.spatialΚύπροςel_GR
dc.date.accessioned2016-03-16
dc.date.accessioned2016-03-16T12:40:52Z
dc.date.available2016-03-16T12:40:52Z
dc.date.copyright2016-02
dc.date.issued2016-03-16
dc.identifier.otherMBA/2016/00399el_GR
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11128/2222
dc.descriptionΠεριέχει βιβλιογραφικές παραπομπές.el_GR
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι να δημιουργηθεί το προφίλ του Κύπριου eΚαταναλωτή. Δηλαδή μέσα από την παρούσα έρευνα προσδοκούμε στην καλύτερη κατανόηση του Κύπριου καταναλωτή μέσα από το διαδίκτυο και παράλληλα στον τρόπο που συμπεριφέρεται στη διαδικασία αγορών μέσω του διαδικτύου. Για ποιους λόγους προβαίνουν σε αγορές μέσω διαδικτύου οι Κύπριοι, ποιες είναι οι συνήθειες τους και πόσο ικανοποιημένοι είναι από τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Στην βιβλιογραφική ανασκόπηση εξετάζονται τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ και μέθοδοι που χρησιμοποιούνται στο διαδίκτυο για την προσέγγιση των δυνάμει καταναλωτών αλλά και την περαιτέρω ικανοποίηση των πελατών. Ταυτόχρονα γίνεται μια σύντομη βιβλιογραφική ανασκόπηση στα στάδια της συμπεριφοράς του καταναλωτή και στους παράγοντες που επηρεάζουν τη συμπεριφορά του καταναλωτή. Η έρευνα που διεξάχθηκε μέσω διαδικτύου με την διανομή ερωτηματολογίων καταλήγει σε χρήσιμα συμπεράσματα και δίνει έναυσμα για περαιτέρω μελέτη και πιο εξειδικευμένες έρευνες.el_GR
dc.format.extentvi, 94 σ. 30 εκ.el_GR
dc.languagegrel_GR
dc.language.isogrel_GR
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessel_GR
dc.subjectΚαταναλωτικό προφίλel_GR
dc.subjectConsumer profilesel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκ -- Κύπροςel_GR
dc.subjectInternet marketing -- Cyprusel_GR
dc.subjectΔιαδικτυακό μάρκετινγκel_GR
dc.subjectInternet marketingel_GR
dc.titleΗ καταναλωτική συμπεριφορά του Κύπριου e-καταναλωτήel_GR
dc.typeΜεταπτυχιακή Διατριβήel_GR
dc.description.translatedabstractThe purpose of this research is to create the profile of the Cypriot eConsumer, namely the consumers who are buyingvia the internet. We hope that through this research to better understand Cypriot consumer through the Internet and also the way they behave in the process of shopping on the Internet. Why Cypriots make purchases online, what are their habits and how satisfied they are with the provided services. The literature review examines the modern marketing tools and methods used on the Internet to approach the potential consumers and further customer satisfaction. Simultaneously a brief literature review in consumer behaviour stages and the factors that influence consumer behaviour. The survey was conducted online by distributing questionnaires. As a result we had useful findings that prompt a further study and more specialized investigations.el_GR
dc.format.typepdfel_GR


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record